خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد بازوی اجرایی توانا و قوی برای مدیران دستگاه‌های دولتی است و توانسته‌اند در حوزه مختلف خوش بدرخشند.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۷۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

سازمان‌های مردم‌نهاد بازوی اجرایی توانا و قوی برای مدیران دستگاه‌های دولتیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در نشست با سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان ملایر عنوان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مؤثری در توسعه شهرستان می‌توانند داشته باشند.

وی افزود: دولت در بحث سازمان‌های مردم‌نهاد نگاه و اهتمام ویژه‌ای دارد و تلاش بر این است که این سازمان‌ها در موارد مختلف بتوانند نقش داشته باشند و تأثیرگذار باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: سمن‌های می‌توانند در حوزه‌های مختلف کمک‌حال دولت باشند و این وظیفه مدیران است که از توان این عزیزان استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر به لحاظ تعداد سمن‌ها رشد قابل‌توجهی در دو سال اخیر داشته است و باید بتوانیم از این ظرفیت به‌درستی استفاده نماییم.

فتحی تأکید کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد بازوی اجرایی توانا و قوی برای مدیران دستگاه‌های دولتی است و توانسته‌اند در حوزه مختلف خوش بدرخشند.

وی خطاب به مسئولین سمن‌ها عنوان داد: شما به دلیل توان بالایی که دارید و همچنین حوزه فعالیت خود می‌توانید در سطح جامعه بسیار تأثیرگذار باشید.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر به حوزه مختلف کاری سمن‌ها اشاره و اظهار داشت: سمن‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی که نیاز جامعه است واردشده‌اند و توانسته‌اند خدمات شایانی ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای طرح‌های حوزه اجتماعی که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد اعتبار در نظر گرفته است که از این پتانسیل برای شهرستان باید استفاده گردد.

فتحی با تأکید بر مشارکت بیشتر جوانان در سمن‌ها افزود: دشمن به دنبال ناامید کردن نسل جوان در کشور ما است و سمن‌ها به‌عنوان نهادی غیرسیاسی به‌خوبی می‌توانند امید و نشاط اجتماعی را در جامعه زنده نگه‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات