خبرهای داغ:
سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان ، امروز در خصوص با برگزاری رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (۲) دراستان گلستان اظهارکرد: این رزمایش در روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور در سراسر استان گلستان با حضور بسیجیان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۸۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان ،  امروز در خصوص با برگزاری رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (۲) دراستان گلستان اظهارکرد: این رزمایش در روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور در سراسر استان گلستان با حضور بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: رزمایش گردانهای بیت المقدس یک روزه و رزمایش گروهای جهادی ادامه دار می باشد و قرار است گروهای جهادی تا هفته دفاع مقدس تداوم یابد.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که گروهای جهادی در این مدت انجام می دهند ترمیم و زیباسازی مدارس است که عمده این کارها نیز توسط گروهای جهادی دانشجویی انجام می شود.

razmayesh130697 12

رزمایشی که موجب ناامیدی دشمنان و بارقه امید در دل دوستان می شود

سردار معروفی در رابطه نام گذاری رزمایش گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) یک بار  در زمان دفاع مقدس موجب بارقه امید در بین رزمندگان و ناامیدی در بین دشمن شد و با توجه به اینکه هدف امروز دشمن نیز ناامیدی مردم است و با جنگ روانی و اقتصادی به سراغ ملت آمده از اینرو رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)۲ با حضور بسیجیانی که نماینده متن ملت ایرانند برگزار می شود تا موجب ناامیدی و دلسردی دشمنان و امید در بین مردم و دوستداران انقلاب اسلامی شود.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: حضور۲۸ گردان از بسیجیانی که سفیران ملت هستند نشان دهنده آمادگی مردمی است که بگویند پای آبروی کشور ایستاده اند.

وی خدمت به محرومین را نوعی جهاد خواند و افزود: دفاع همچنان باقی است و برای دفاع از انقلاب حتما نباید پشت خاکریزها باشیم چرا که خدمت به مردم و محرومین امروز خود بالاترین جهاد است.

سردار معروفی تصریح کرد: این حرکت ما در مقابله با ترفند دشمن که ناامیدی مردم را مورد هدف قرار دارد بالاترین جهاد است و باید گفت این خود کربلای ۵ و والفجر ۸ دیگری است.

وی گفت: این رزمایش امیدی است برای نیروهای خودی که بگویند ما بیدار و هوشمندیم و نگاه و دل ما به فرمان امام مان است.

فرمانده سپاه نینوا افزود: مردم استان ما مردمی با ایمان هستند که تقدیم ۱۸ شهید مدافع حرم در استان گلستان نشان از عمق باور دینی و محبت به اهل بیت در بین مردم این منطقه دارد و این شهدا نماینده چنین مردمی در استان هستند.

وی توضیح داد: البته مردم ما در حوزه معیشت مشکلاتی دارند اما مشکلات باعث نمی شود از انقلاب و آرمانهای خود دست بکشند و البته سپاه نیز در این مدت برای کمک رسانی به معیشت مردم با همکاری مسئولین اجرایی چندین مورد از احتکارهایی که توسط محتکرین انجام شد را کشف کرد.

razmayeh 24

مدیریت جهادی علاج حل مشکلات کشور

سردار معروفی ادامه داد: حضرت آقا در چند سال اخیر در حوزه تقویت مدیریت جهادی و روحیه انقلابی تاکیدات فراوانی داشتند چرا که روحیه انقلابی و مدیریت جهادی زاییده دفاع مقدس است و در آن دوران با وجودیکه دست خالی بودیم اما  چون به مردم و ظرفیتهای خودمان باور  داشتیم توانستیم در مقابل جبهه قدار دشمن بایستادیم.

وی در خصوص ویژگی های یک مدیر جهادی و انقلابی گفت: مدیریت در کشور انقلابی زمان و مکان برای کارکردن نمی شناسد و ساعات کاری ۷تا ۲ بعد از ظهر در این فرهنگ جایی ندارد.

فرمانده سپاه نینوا افزود: وظیفه ما در مقابل مجاهدت امام خمینی (ره) و  شهدا این است که روحیه جهادی را در کشور نهادینه کنیم و از جان و ابروی خود برای این آرمانها مایه بگذاریم.

وی بیان کرد: انسجام و داشتن وحدت حول محور امام اقتدار می آورد و امروز حرف امام خامنه ای همان حرف امام راحل است ، البته شرایط امروز سخت تر و پیچیده تر است.

razmayeh 8

 خدمات بی منت بسیجیان به مردم بی شمار است

فرمانده سپاه نینوا در رابطه با خدمات رسانی بسیج در حوزه محرومیت زدایی گفت:۳۵۰ پروژه محرومیت زدایی در چهار سال گذشته در حوزهایی مختلفی مانند ساخت مسجد، خانه بهداشت، خانه عالم، جاده مزارغ، ابرسانی و.. توسط بسیج سازندگی سپاه انجام شد.

وی افزود: در طول این مدت نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر بسیجی در قالب گروهای جهادی بدون دریافت هیچ هزینه ای به مناطق محروم اعزام شدند.

معروفی ادامه داد: ۱۲ هزار نفر بسیجی برای بهسازی و زیباسازی مدارس،ایجاد۴۵۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی،در حوزه سواد آموزی برای۳۴۶۰ نفر و در حوزه فنی و حرفه ای نیز برای ۱۹هزار۶۲۰نفر کار شده است.

سردار معروفی گفت: همچنین ۲۵ گروه جهادی انقلابی برای کمک رسانی به مردم زلزله زده سرپل ذهاب به منطقه اعزام شدند که ساخت مسکن موقت ۱۰ روستا را به عهده داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها