خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای استان گلستان :

بسیج عامل هراس دشمنان است / دشمن درصدد کاهش نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه است

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای استان گلستان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ، دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد جلوگیری از صدور و گسترش انقلاب اسلامی برآمده اند و در این راستا جنگ سخت ، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده اند .
کد خبر: ۹۰۵۳۹۱۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی در رزمایش اقتدار سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در شهرستان کلاله با تاکید بر جایگاه بسیج ، اظهار داشت : بسیج بخشی از پازل تکمیل کننده هراس و واهمه دشمن است ؛ لذا بسیجیان باید به لحظه، لحظه بسیجی بودن خود افتخار کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ماهیتی دارد که همواره مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد و این انقلاب همچون خاری در چشم و استخوانی در گلوی دشمنان است که هر لحظه می تواند باعث قطع تنفس آنها شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه از نظر مستکبران ، کشورهای جهان به پنج دسته‌ی انقلابی، تعامل گرا ، نرمال ، تحت سلطه و اقمار تقسیم می شوند، گفت: آنها در صدد این هستند که انقلاب را با شیبی نرم به کشوری اقماری تبدیل کنند .

حسینی یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی برآمدند و در این راستا جنگ سخت ، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: دشمنان با فشار آوردن به کشورهای انقلابی ، آنها را مجبور به مذاکره و به نوعی آنها را تعامل گرا می کنند تا از طریق مذاکره با این کشورها به منافع مدنظر خود برسند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: از دیدگاه دشمن ، کشورهای تحت سلطه باید از معادلات منطقه ای خارج شده و نفوذ و قدرت عربستان را بپذیرند و از ایفای نقش مثبت در کنترل بحران های منطقه ای چشم پوشی کنند.

وی آخرین مرحله افول یک کشور انقلابی را حالت اقماری دانست که در آن کنترل و نفوذ توسط دشمن اعمال می شود و به واسطه آن، با تغییر رفتار مردم و مسئولین ، ساختارها نیز تحت تاثیر تغییرات قرار می گیرد.

حسینی اشاره ای به حوزه جنگ نرم داشت و افزود: در حوزه جنگ نرم ، جنگ اقتصادی مورد توجه دشمنان این انقلاب قرار گرفته است که برخی متغییرها و مولفه های آن باعث شروع جنگ اقتصادی شد.

وی گفت: برخی از متغییرها مربوط به درون آمریکا با مولفه ها و ویژگی های شخصیتی رئیس جمهور فعلی آن می باشد ، بخشی ویژگی های فردی و بخشی نیز تئوری "رئیس دیوانه" است که با این شخصیت دنبال می شود و با تشریح متغییرهای بین المللی و داخلی ، ادامه داد: دشمن از متغییرهای داخلی برای نشان دادن تعارض بین فعالیت های بین المللی ایران با منافع مردم ، بهره می برد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار