خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه «از کربلا تا شام» از ۳۱ شهریور تا ۳۰ مهرماه سالجاری در محل پارک شاهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۲۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از برگزاری نمایشگاه "از کربلا تا شام" خبر داد و افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با ماه محرم این نمایشگاه با به تصویر کشیدن دو واقعه عاشورا و دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۳۰ مهرماه سالجاری در محل پارک شاهد برپا خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف کم کردن فاصله بین نسل امروز و نسل اول انقلاب است چرا که اگر این فاصله بیشتر شود می تواند خطر بیگانیگی بین این دو نسل را به وجود آورد.

سرهنگ مجتبی بیاتی اظهار داشت: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از روز اول این قضیه را حمایت کرد و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی بخش عظیمی از هزینه ها را تامین کرد.

وی با بیان اینکه مدت چهار روز است که کار نمایشگاه را آغاز کردیم، گفت: این نمایشگاه بر اساس امکانات پارک شاهد طراحی شده است که با کمترین آسیب به محوطه پارک بتوانیم آنچه را که بر روی کاغذ است عملیاتی کنیم.

سرهنگ بیاتی یادآور شد: اصلی ترین رویکرد این نمایشگاه برقراری ارتباط با عموم مردم و نسل جوان است که به این منظور با آموزش و پرورش تعاملی صورت گرفته که بتوانند دانش آموزان بتوانند در بازدید از این نمایشگاه بهره کافی را ببرند.

وی خاطر نشان کرد: بحث دفاع مقدس یکی از محورهای اساسی این نمایشگاه است که فضاسازی های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان خواستار حمایت همه دستگاهها از این نمایشگاه شد و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار، قرارگاه ارتش و بنیاد شهید باید در کیفی شدن این نمایشگاه ما را یاری کنند.

ارسال نظرات