همزمان با رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص)2؛

اعزام 150گروه جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان از فعالیت دوهزار جهادگر در قالب 150گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری همزمان با رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص)2خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۴۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در راستای برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام)2 در سراسر کشور و همزمان در چهارمحال و بختیاری، 150گروه جهادی به مناطق محروم استان با اولویت حاشیه شهرها اعزام می شود.

فولادی افزود: گروه های جهادی اعزامی در عرصه های فرهنگی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، اقتصادی، آسیب های اجتماعی، آموزشی و مشاوره خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: 2هزار نفر جهادگر از اقشار مختلف بسیج دانشجویان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج اصناف، بسیج محلات، بسیج پیشکسوتان، بسیج جامعه زنان، بسیج دانش آموزی، بسیج طلاب، بسیج حقوقدانان و بسیج مهندسین کشاورزی در این فعالیت بزرگ و رزمایش عظیم شرکت دارند.

فولادی گفت: اردوهای جهادی از نهم شهریورماه همزمان با سراسر کشور و رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام)2 آغاز شده و مدت هر اردو از سه تا 10روز می باشد.

این مقام مسئول، ساخت و تکمیل و مرمت مساجد، حسینیه ها، خانه محرومان، رنگ آمیزی مدارس، جمع آوری محصولات کشاورزی، لایروبی قنوات، اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال در مشاغل خانگی و زودبازده، پزشکی و دامپزشکی، تأمین جهیزیه برای زوج های بی بضاعت و توزیع البسه و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند را از عرصه های فعالیت جهادگران در این بازه زمانی برشمرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر جهادگران مشغول ساخت و تکمیل 213خانه برای مددجویان و محرومان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری هستند و 5گروه جهادی خواهران نیز در شهرکرد مرکز استان البسه و لوازم التحریر را برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند بسته بندی می کنند.

گفتنی است: رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام)2 از روز چهارشنبه 14شهریور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز می شود و اجتماع بزرگ 20هزار نفری بسیجیان این استان در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس و در مرحله دوم رزمایش، برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار