فرمانده بسیج سپاه محمدرسول الله (ص)کنگان درجلسه قرارگاه امام هادی(ع)ازبرگزرای رزمایش سپاهیان محمدرسول اله(ص)2درشهرستان کنگان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۵۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان،سرهنگ اسماعیل تاجیک هدف از اجرای این رزمایش به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی نیروهای رزمی به خصوص گردانهای واکنش سریع الی بیت المقدس می باشد که در این رزمایش اهداف مشخص با اجرای راهبردهای دفاعی و امنیتی برگزار خواهدشد.

فرمانده سپاه کنگان تصریح کرد: اجرای برنامه های آموزش تئوری و کلاسی، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری میدان تیر، حفظ و انسجام،  رزم شبانه، انفجارات، صبحگاه اقتدار، غبارروبی گلزارشهدا و رزم های شبانه از جمله مهمترین برنامه های است که در این رزمایش با حضور مقتدرانه بسیجیان این شهرستان برگزار خواهدشد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگان یادآور شد: تمرین و تقویت اقتدار و انسجام بسیجیان از جمله اهداف دیگر این رزمایش است، امروز استکبار جهانی با ترکیبی از جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت تلاش می کند تا فشارهای همه جانبه خود را برملت ایران تحمیل کند که باید ملت ایران در این زمینه آگاه باشند.

وی در پایان از همه بسیجیان گردانهای الی بیت المقدس خواست تا ضمن حضور باصلابت خود بار دیگر اقتدار و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش بگذارند تا به دشمنان ثابت کنند که پای نظام و ارزش های والای آن ایستاده اند.

این رزمایش که با سبکی متفاوت نسبت به قبل اجرا می‌شود در ادامه سلسله رزمایش‌های الی بیت المقدس بسیج است که در گذشته برگزار می‌شد.

این رزمایش باحضورگرانهای ازشهرهای کنگان،بنک وسیراف درروزیکشنبه18شهریوردرسطح شهرکنگان برگزارمی گردد.

ارسال نظرات