با حضور نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت:
با حضور نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، یادواره شهدای شهرستان اردکان در سرزمین وحی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۶۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، با حضور نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، یادواره شهدای شهرستان اردکان در مکه مکرمه برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی قاضی عسکر در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: در صدر اسلام توسط کفار بر پیامبر اکرم (ص) نیز تحریم‌های مختلفی تحمیل شد، ولی با مقاومت توانستند آن‌ها را نقش بر آب کنند.
وی افزود: شهدا به ما درس مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن دادند و ما باید از صبر خانواده شهدا درس بگیریم تا بتوانیم در برابر ناملایمات اجتماع مقاومت کنیم.
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در ادامه اظهار داشت: نشانه قبولی حج این است که ببینیم مراقبت‌های ما در مورد دین بیشتر شده است یا نه؟ اگر بیشتر شده نشانه قبولی حج است، ولی اگر خدای‌ناکرده همان‌گونه که آمده‌ایم به همان صورت هم برگردیم نشانه خوبی برای قبولی اعمال نیست.
وی گفت: ما در طول این سفر تمرین کرده‌ایم که در کنار خدا و دین باشیم و تا آخر عمر از خدا جدا نشویم. شیطان در کمین است که این فرصت را از دست ما بگیرد. نگذارید شیطان بر شما غلبه کند. می‌توانید به‌گونه‌ای عمل کنید و نگذارید که دشمن بر شما غلبه کند.
حجت‌الاسلام قاضی عسکر در پایان از برگزارکنندگان این یادواره که در این سرزمین الهی نیز به یاد شهدا و خانواده آن‌ها بودند تشکر و قدردانی کرد.
در این مراسم، هدایایی از طرف مدیر کاروان شماره ۳۴۰۲۵ حج امین به خانواده معظم شهدای اردکان اهدا شد.
ارسال نظرات