رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان گفت: جشن ملی عاطفه‌ها در ۱۴۰ پایگاه در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۶۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، محمدرضا خلیلی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس گفت: جشن ملی عاطفه‌ها باهدف مشارکت گروه‌های مختلف جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اقتصادی، اجتماعی و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب جهت تأمین نیاز‌های تحصیلی فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند با همکاری اداره آموزش‌وپرورش، ناحیه مقاومت بسیج، صداوسیما و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار " لبخند مهر بسته به مهر شما " در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در ۵۴ پایگاه سطح شهر و در روز یازدهم مهرماه در ۸۶ پایگاه مدارس شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان اظهار داشت: برای تسهیل در دریافت کمک‌های مردمی روش‌های نوین غیرحضوری و الکترونیکی نیز پیش‌بینی‌شده است و مردم نیکوکار شهرستان می‌توانند با استفاده از روش‌های شماره‌گیری #۰۳۵۱*‌۸۸۷۷* و یا تماس با تلفن رایگان ۰۹۶۸۸۷۷ و ارسال پیامک بدون متن به شماره ۸۸۷۷ در این کار خیر مشارکت کنند.
وی گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۶۸۳۱ و شماره‌حساب ۰۱۰۵۰۹۰۴۲۱۰۰۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان نیز برای دریافت وجوه نقدی خیرین و نیکوکاران در نظر گرفته‌شده است.
خلیلی افزود: در روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه پایگاه‌های این نهاد در ۱۷ مسجد، ۱۶ فروشگاه و مرکز تجاری، ۶ جایگاه ثابت شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه بسیج، ۲ مرکز نیکوکاری و یک شعبه سیار کار دریافت کمک‌های مردمی در جشن ملی عاطفه‌ها را بر عهده‌دارند و در روز جمعه ۱۶ شهریورماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی همشهریان خواهند بود.
وی گفت: در روز چهارشنبه یازدهم مهرماه نیز در ۸۶ مدرسه سطح شهرستان پایگاه جشن عاطفه‌ها ایجاد می‌شود که کمک‌های دانش آموزان نیکوکار را برای همکلاسی‌های نیازمند خود جمع‌آوری خواهد کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲۶۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت این شهرستان از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند که برای تهیه پوشاک، لوازم‌التحریر و کتب درسی آن‌ها بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان پیش‌بینی‌شده است.
وی در پایان اظهار داشت: در سال گذشته نیکوکاران اردکانی بیش از یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال به‌صورت نقد و غیر نقدی به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند شهرستان کمک کردند.
ارسال نظرات