در سطح شهرستان عنبرآباد برای تمامی برنامه ها و جشن ها تابلوهای تبلیغاتی نصب می شود اما در هیچ میدان اصلی و خیابان اصلی نامی از سرداران شهید بینا و شهید طیاری دیده نمی شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۷۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  وقتی به ورودی های شهر عنبرآباد و خیابان اصلی می رسیم ناخود آگاه چشممان دنبال اثری از شهدای عنبرآباد به خصوص شهید طیاری و شهید بینا می گردد ولی اثری  از عکس این شهدا بر روی تابلوهای شهر  نیست.

در سطح شهرستان برای تمامی برنامه ها و جشن ها تابلوهای تبلیغاتی نصب می شود اما در هیچ میدان اصلی و خیابان اصلی نامی  از سرداران شهید بینا و شهید طیاری دیده نمی شود.

لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و آرمان‌های دلاورمردان عرصه ایثار و گذشت در جامعه اسلامی به منظور حک شدن نام و یاد شهدا بر قلب نسل‌های آینده با استفاده از تصاویر و بازگویی گفته‌ها و وصایای آنها بر کسی پوشیده نیست.

به ازای هر میز و صندلی که مسؤلین بر آنها تکیه زده اند  بیش از هفتاد شهید تقدیم این نظام و انقلاب شده است و این وظیفه ی ما است که فرهنگ ایثار  و شهادت را در جامعه ترویج دهیم

در آستانه هفته دفاع مقدس چه خوب است  مسئولین امور شهری و شوراهای اسلامی شهر عنبرآباد  توجه بیشتر و جامع‌تری به سرمایه‌های ملی و معنوی در ترویج فرهنگ شهید و شهادت داشته باشند و حداقل امکان تابلوی عکس  سرداران شهید بینا و شهید طیاری را درورودی های  شهر نصب نمایند.

ارسال نظرات