نماینده ولی فقیه در امور ایثارگران:

خون پاک شهدا باعث حفظ انقلاب اسلامی تا به امروز بوده است

نماینده ولی فقیه در امور ایثارگران صبح امروز به شهرستان زابل رفت و با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار نمودند‌ خون پاک شهدا باعث حفظ انقلاب اسلامی تا به امروز بوده است.
کد خبر: ۹۰۵۴۰۲۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، در ابتدای ورود به شهرستان زابل، در گلزار مطهر شهدای این شهر و همچنین یادمان شهدای تاسوکی حضور یافت و به مقام این شهدا ادای احترام کرد.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمام شهدا به‌خصوص شهدای حادثه تروریستی تاسوکی گفت: خون تمام شهدای کشورمان باعث حفظ انقلاب اسلامی تا امروز بوده است.

شهیدی ادامه داد: برای محل شهادت شهدای تاسوکی باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا به محلی فرهنگی تبدیل شود و زمینه آشنایی بیشتر مردم با شهدا و به‌خصوص شهدای این حادثه تروریستی را فراهم کند.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت پیگیری وضعیت درمانی تمام ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی شهرستان زابل بیان کرد: با توجه به وضعیت آب‌وهوای خاص منطقه شرایط این عزیزان به‌صورت ویژه پیگیری خواهد شد و در مرحله نخست گروه تخصصی پزشکی بنیاد برای رسیدگی به وضعیت ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی این شهرستان و مناطقی که دارای وضعیت هوای مشابه هستند اعزام می‌شوند.

معاون رییس جمهور افزود: در صورت نیاز به اقدامات درمانی برای جانبازان شیمیایی این مناطق، اعزام این افراد به مراکز مجهز درمانی استان‌های همجوار در دستور قرار خواهد گرفت و بر اساس نیاز و تشخیص گروه پزشکی ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های وابسته به بنیاد در تهران نیز قابل انجام خواهد بود.

دیدار چهره به چهره با جمعی از ایثارگران و حضور در منزل مادر شهیدان حسینعلی و نعمت‌الله پیغان، منزل جانباز آزاده علیرضا ضابطی، منزل سردار شهید لک زایی و منزل جانباز محمود وحیدی راد از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سفر معاون رییس جمهور به شهرستان زابل بود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی تاکنون هزینه‌های بسیار زیادی توسط شهدا، جانبازان و آزادگان پرداخت شده است و کمترین وظیفه ما خدمات رسانی مناسبت به خانواده‌های این عزیزان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی همچنین دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران صادر کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار