فرمانده سپاه ناحیه فارسان با گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاورد های نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۴۰۲۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه فارسان در گفت‎وگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای دولتمردان است تا دستاورد های نظام اسلامی به مردم گفته شود.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی افزود: هفته دولت امسال در حالی فرارسیده که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفته ایم و در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی مدعی شده اند اجازه نخواهند داد ملت بزرگ ایران چهلمین فجر پیروزی تاریخی خود بر استکبار و استبداد را ببیند، وظیفه ما از سال های قبل سنگین تر شده است.

وی تاکید کرد: در این شرایط، دیدار و گفت و گوی نزدیک مسئولان با مردم که ولی نعمتان جامعه هستند، برای افزایش همدلی و هم افزایی در راه نیل به آرمان های متعالی ملت و توسعه همه جانبه کشور ضروری تر از هر زمان دیگری شده است.

سرهنگ یزدانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه دولتمردان شهید به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی علو درجات برای آنان، گفت: رجاء واثق دارم با وحدت و انسجام مردم و ارکان حاکمیت و همه گروه های سیاسی و همدلی و هم زبانی روزافزون ملت و دولت و تحقق کامل شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، ایران اسلامی ضمن پشت سر گذاشتن موانع برساخته دشمنان، بر بلندای قله های پیشرفت مادی و معنوی همانند نگینی خواهد درخشید و به الگویی برای قاطبه امت اسلام تبدیل خواهد شد.

وی، با اشاره به نقش آحاد ملت در پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از همه فراز و نشیب های چهل سال گذشته، اظهار کرد: دولتمردان باید شکرگزار خداوند برای داشتن مردم مقاوم و وفادار باشند.

ارسال نظرات