خبرهای داغ:
دبیر کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس گفت : بزرگترین رویداد فرهنگی استان خراسان جنوبی یعنی کنگره ملی 2000 شهید استان و سومین کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۰۳۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش ثانی ، دبیر کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: :قرار است  10،11،12 مهرماه سال ۹۷ این گنگره به صورت نمایش میدانی در قرارگاه قدس شهرستان طبس اجرا شود که روز اول این کنگره اجلاسیه کنگره و روز دوم و سوم کنگره به صورت نمایش میدانی در قرارگاه قدس برگزار خواهد شد.

 

وی یادآور شد: اولین کنگره شهدای شهرستان در سال 1378 و دومین کنگره در سال ۱۳۸۸ برگزار شده است.

 

 فرحبخش ثانی گفت: رئیس شورای برنامه ریزی کنگره امام جمعه طبس، مسئول ستاد اجرایی گنگره معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس می باشد.

 

وی افزود: کمیته های اجرایی کنگره شامل کمیته های فرهنگی و هنری، مالی، پشتیبانی، تحقیقات و پژوهش، نمایشگاه، روابط عمومی و نشریات، انتظامات، امور ایثارگران، روستایی، جوانان، بانوان، یادمان شهدا، تربیت بدنی، هیات های مذهبی و تشکل های مردمی، تایید محتوا می باشد که هر کدام فعالیت های خود را از سال گذشته آغاز کرده اند.

 

فرحبخش ثانی خاطر نشان کرد : در کمیته تحقیق و پژوهش از خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قرار است تعداد سه کتاب به چاپ برسد و در کمیته فرهنگی که مسئولیت آن به آستان قدس محول شده است هر شب یادبود تعداد 8 شهید تا زمان کنگره برگزار خواهد شد.

 

دبیر کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس خاطر نشان کرد: برنامه های مختلفی تا کنون از جمله ،از نمایش میدانی از حرم تا قدس ، خطبه فدکیه ، بهشت پنهان 1 و 2 ،آبروی محله ، یادواره ها ، دیدار با خانواده شهدا  ، راه اندازی سایت شهدای طبس و سایر برنامه های فرهنگی با رنگ و بوی شهدا برگزار شده است که تا برگزاری کنگره ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها