حسین رجایی، مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام نور کرمان در رابطه با فعالیت این گروه جهادی گفت:  تابستان امسال چهارده نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه جهت خدمت رسانی، به منطقه جیرفت، بلوک، اسماعلیه و روستای فرخ آباد اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۵۴۰۵۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حسین رجایی، مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام نور کرمان در رابطه با فعالیت این گروه جهادی گفت:  تابستان امسال چهارده نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه جهت خدمت رسانی، به منطقه جیرفت، بلوک، اسماعلیه و روستای فرخ آباد اعزام شدند.


وی با بیان اینکه هدف از این دوره این بود که دو بحث مهم را در منطقه پیش بریم، گفت: ابتدا بحث عمرانی که کار در مرحله سقف تیرچه بلوک و بتن ریزی  پیش برده می‌شد و سه روز اول بستن آرماتورها، تیرچه‌ها و فرش کردن سقف با بلوک‌ها و روز‌های چهارم و پنجم بتن ریزی سقف انجام شد.



رجایی فعالیت دانشجویان در عرصه فرهنگی را در این اردوی جهادی مهم دانست و گفت: در این دوره سه بخش متفاوت فرهنگی را اجرا کردیم که مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام هادی، جشن سالگرد ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، برگزاری کلاس‌های قرآنی و اخلاقی، آموزش قرآن، خواندن داستان‌های قرآنی از جمله آنها بود.


وی در رابطه با انگیزه دانشجویان از حضور در این گروه جهادی گفت: در مجموع به همراه چهارده نفر از بچه‌های جهادی، کاری بزرگ صورت گرفت و ان شالله همه دانشجویان با اخلاص بیشتر در عرصه انسانیت و قرب به خداوند قدم‌های محکم‌تر و بلند تری برخواهند داشت.

ارسال نظرات