فرمانده سپاه فاریاب گفت:از جمله پیام های رزمایش محمدرسول الله به دشمنان نظام جمهوری اسلامی این است که بسیج با تمام ظرفیت های خود در کنار مردم و مسئولین ایستاده و هرگونه فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران را در نطفه خفه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۰۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ امیری در نشست خبری در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان  در خصوص برگزاری رزمایش محمد رسول الله ۲ اظهار داشت:رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در قالب گروه های جهادی در سطح شهرستان در زمینه های عمرانی،خدمات رسانی،فرهنگی،مشاوره و توزیع بسته های غذایی برای محرومین می باشد.و از 9 شهریور آغاز و تا 29 شهریور نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه فاریاب ادامه داد:رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 در قالب گردان بیت المقدس اولویت اول که یک گردان در شهرستان همزمان با 40گردان در سراسر استان و 1000گردان در سراسر کشور می باشد و شعار این رزمایش وحدت،ایستادگی و پیشرفت است. از اهداف این رزمایش ایجاد امنیت در کنار سایر دستگاههای امنیتی و نمایش اقتدار بسیج برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد:از جمله پیام های این رزمایش به دشمنان نظام جمهوری اسلامی این است که بسیج با تمام ظرفیت های خود در کنار مردم و مسئولین ایستاده و هرگونه فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران را در نطفه خفه خواهد کرد.

فرمانده سپاه فاریاب در پایان اظهار داشت:پیام بعدی به خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و جانبازان و آزادگان سرفراز این سرزمین است که راه امروز بسیج و سپاه همان راه سید الشهداء و سرداران شهید چون حاج حسین تاجیک و معلم شهید موسی یوسف زاده است.

ارسال نظرات