خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:در راستای افزایش سطح اقتدار و آمادگی وحفظ انسجام بسیجیان گردان های بیت المقدس شهری و روستایی و گروههای جهادی هندیجان همزمان بانواحی استان رزمایش ۲۴ساعته سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)(۲)بصورت ویژه با حضور حماسی و انقلابی بسیجیان در سطح شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۲۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان در هر موقعیتی که باشند از آرمان ها و اهداف و دستاوردهای انقلاب و امام راحل و شهدا بصورت ویژه حفاظت و دفاع می کنند و اینگونه رزمایشات عزت و اقتدار غیرتمندانه بسیجیان و سپاهیان را به نمایش می گذارد و به دشمنان اسلام نشان می دهند که با جان و دل پیروولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود:در رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)وظایف هر قسمت و حوزه و پایگاهها و گردان ها مشخص شده که طبق این وظایف با هماهنگی و برنامه ریزی در سطح شهرستان با اقتدار وهمبستگی باشکوه اجراء خواهد شد.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گردان ها در رزمایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)(۲)گفت:با هماهنگی تمام بسیجیان شهرستان همراه با سازماندهی و انسجام رزمایش بزرگ حضرت محمد رسول الله(ص) را با آمادگی کامل برگزار و با بهترین کیفیت تمام برنامه های مشخص شده را اجرایی می نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها