مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری:
کاروان راهیان نور بسیج عشایر خواهران استان اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب شده و از یادمان های شهدای این مناطق بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۵۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین اکبری در مراسم اعزام کاروان راهیان نور خواهران بسیجی شهر اصلاندوز اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک اصل اساسی و لازم مبنای کار قرار گرفته و تلاش ما دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این که تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور اولویت اساسی است گفت: تمام تلاش و اهتمام ما استمرار در برگزاری این رویدادهای معنوی است تا بتوانیم با بهره‌گیری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی راه شهدا را ادامه داده و در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل بیان کرد: کسانی که در جریان اردوهای راهیان نور قرار می‌گیرند به طور ملموس ایثار و فداکاری شهدای والامقام را درک می‌کنند که این مسئله در عصر کنونی برای ما بیشتر از هر مسئله دیگری بسیار حائز اهمیت است.

اکبری بیان کرد: نگاه عمیق به زندگی شهدای والامقام برای ما یک اصل اساسی است و در این زمینه باید خلاهای موجود را با تداوم راه و زندگی شهدا پر کنیم و از هر فرصتی برای معرفی دستاوردهای شهدای والامقام کشورمان استفاده کنیم چرا که شهدای والامقام کشورمان برای تثبیت امنیت و اقتدار کشورمان از جان و مال و فرزندان خود مایه گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: شهدای والامقام کشورمان الگویی شاخص و برجسته در بین مردم هستند که در این زمینه مسئولان رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند و باید برای فرهنگ‌سازی برای استمرار یادواره‌های شهدا و اردوهای راهیان نور برنامه ریزی‌های مناسب و هدفمند داشته باشند تا بتوانیم خروجی مطلوب و مورد انتظار را به دست آوریم.

ارسال نظرات