سفر وزیر نیرو به کردستان

روز پنجشنبه ۱۵ شهریور، وزیر نیرو به همراه معاونین حوزه آب و برق به منظور بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه آب و برق به استان کردستان سفر می‌کند.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۹۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در سفر وزیر نیرو و هیأت همراه ۱۱ پروژه در حوزه توزیع برق با اعتبار ۳۳۹ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.


هیوا لهونیان افزود: در حوزه‌های انتقال برق ۵ پروژه با اعتبار ۸۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود که از آن جمله می‌توان به پروژه‌های توسعه و افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت ناظم آباد (قروه ۲) و توسعه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مریوان اشاره کرد ضمنا پروژه‌های پست ۲۳۰ کامیاران و سیم کشی دو مدار خط ۶۳ مریوان نیز در این سفر کلنگ زنی می‌شود.


وی عنوان کرد: پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر ۴ هم که توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و شرکت توانیر از سال گذشته احداث شده است، به دست وزیر نیرو به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آبرسانی به مجتمع آرندان، بیان کرد: این پروژه مربوط به شرکت آب و فاضلاب روستایی می‌باشد و با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان ادامه داد: در حوزه آب هم پروژه‌های بهره برداری از سد عباس آباد بانه و آبرسانی شهر بانه از سد عباس آباد با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۲۲۹ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.


لهونیان در پایان تأکید کرد: برنامه بازدید از پروژه‌های سد ژاوه و سامانه انتقال سد آزاد، شهید کاظمی، چراغ ویس و نشست با استاندار و همچنین مجمع نمایندگان استان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو می‌باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات