خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با تلاش بسیج جامعه زنان ناحیه خمینی شهر، جلسه روشنگری با حضور گسترده خواهران بسیجی در حسینیه ثارالله؛ خیمه شهدای بسیج خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۳۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این اجتماع بزرگ خواهران بسیجی، غلامرضایی؛ کارشناس مسائل سیاسی به تحلیل و بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی ایران و منطقه پرداخت.

در ابتدای جلسه غلامرضایی با تبریک ایام و اعیاد ماه ذی الحجه خصوصا عید مبارک و بزرگ غدیر خم، اظهار داشت: جریان نفاق در عصر پیامبر اعظم ( ص ) انتظار خاموشی خورشید نبوت با رحلت نبی مکرم اسلام( ص ) را داشتند ولی اراده الهی بر آن بود که با امامت امیرالمومنین( ع ) جریان نبوت ادامه پیدا کند، بنابراین ولایت و امامت، کامل کننده جریان بعثت و نبوت است.

 ایشان با اتصال انقلاب اسلامی با جریان امامت و ولایت تاکید کرد:  انقلاب اسلامی تنها انقلابی در جهان است که بیش از چهل سال از پایداری آن می گذرد و همچنان با اقتدار به طرف اهداف الهی خود پیش می رود و  راز پایداری و  ماندگاری آن، ریشه داشتن در چهار مولفه دینی؛ بعثت، غدیر، عاشورا و انتظار ظهور است که انحراف از هر کدام، انفلاب را با مشکل مواجه کرده و حفظ هر کدام نیز مایه حفظ و تداوم انقلاب است .

وی در ادامه سخنان خود افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمنان اسلام توطئه های متعددی علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کرده اند و ما به حول و قوه الهی آن ها را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم که اگر هر کدام از این توطئه ها بر نظام سياسي دیگری تحمیل می شد آن نظام با فروپاشی مواجه می شد.

غلامرضایی؛ توطئه اخیر نظام استکبار را جنگ اقتصادی ذکر کردند و گفتند: اگرچه جنگ اقتصادی از جنگ نظامی سخت تر است ولی این توطئه شوم نیز با اراده الهی و هوشمندی مردم خنثی خواهد شد. البته اگر درست تدبیر و مدیریت نشود می تواند مشکلات زیادی را به بار بیاورد

ایشان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، علل آن را سوء مدیریت برخی از مدیران کشور دانست و افزود: انتظار ما از قوه قضائيه اقدام انقلابی است . تغییر ذهنیت مردم نسبت به اقتصاد ، ایجاد مشکلات افتصادی نوعی افساد فی الارض است . بنابراین باید با اخلال گران اقتصادی برخورد شود .

ارسال نظرات