فرمانده سپاه ناحیه زنجان در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی :
 افتتاحیه دوره آموزشی یاوران ولایت با حضور اعضای شورای پیشگام بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۰۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ محسن سهندی فرمانده سپاه ناحیه زنجان در جمع اعضای شورای پیشگام بسیج دانش آموزی با گرامی داشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت : دانش آموز بسیجی باید بعنوان افسر جوان جنگ نرم ایفای نقش کند و از هیچ مجاهدتی فرو گذاری نکند.
وی با اشاره به وقایع تاریخ اسلام گفت : مهم ترین و آخرین حرکت بنیادین جهان اسلام قبل از ظهور ، انقلاب اسلامی است .
فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه گفت : هدف از برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی تربیت جوان مومن انقلابی و پایکار و بصیر در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد که با شعار همگام با شهدای انقلابی ، همراه با کار تشکیلاتی در حال اجرا است .
سرهنگ محسن سهندی با اشاره به آموزش های تخصصی این دوره افزود : دانش آموزان بسیجی در این طرح در کلاس های آموزشی با موضوعات اعتقادی ، بصیرتی ، فرهنگی ، اجتماعی و آشنایی با تهدیدات و فرصت های فضای مجازی شرکت خواهند کرد .
وی در پایان بر لزوم حفظ بصیرت و حفظ سنگر مقاومت بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت دشمنان انقلاب اسلامی همچون تاریخ چهل ساله انقلاب دوباره شکست خواهند خورد و در این زمینه دانش آموزان بسیجی وظیفه خطیر ی خواهند داشت .
گفتنی است در این طرح 400 خواهر و برادر بسیج دانش آموزی شرکت کردند و این دوره به مدت دو روز در اردوگاه فرهنگی شهید باکری برگزار می گردد .

ارسال نظرات