خبرهای داغ:
رزمایش اقتدار عاشورایی؛

آغاز به کار 300 گروه جهادی با رمز یا رسول الله در گلستان/مسجد محور همه برنامه ها

مرحله دوم رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی درگلستان با حضور 300 گروه جهادی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۳۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ عصر امروز در مسجد موسی ابن جعفر(ع) کوی انجیراب گرگان مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی با فعالیت 300 گروه جهادی در شهرستانهای استان گلستان با اعلان رمز یا رسول الله (ص) توسط سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا آغاز به کار کرد.

مسجد محور همه برنامه های بسیج

در این مراسم با شکوه که 50 گروه جهادی شهرستان گرگان به نیابت از استان گلستان حضور داشتند فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد:مسجد همانند دوران دفاع مقدس که وظیفه تربیت و اعزام نیرو به جبهه بود امروز نیز به عنوان خانه امید بسیج محور تمام حرکت های این نیروی انقلابی است .

آغاز به کار 300 گروه جهادی با رمز یا رسول الله

وی درادامه با اشاره به اعزام 300 گروه جهادی در سراسر استان گلستان برای بازسازی و مرمت و همچنین انجام فعالیت های فرهنگی اجتماعی و مقابله با جنگ نرم دشمن گفت:امروز گروه های جهادی مختلف در بسیج آماده هستند تا درجای جای استان گلستان بدون هیچ چشم داشتی خدمات شایانی را به مردم این استان عرضه بدارند.

سردار معروفی همچنین با برشمردن برخی از خصوصیات گروه ها و افراد جهاد گر بسیجی اذعان کرد : جهادگر بسیجی انقلابی است وقبل از انقلابی بودن مکتبی است و اهل بصیرت و بینش است و سنگرمستحکم مردم وبه تعریفی دیگر سپر بلای مردم است و اگر انقلاب نباشد نمی تواند پیش برنده و پیش رونده باشد.

مردم ما اهل جهاد و بصیرت اند

فرمانده رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 استان گلستان  اضافه کرد: مردم ما اهل جهاد و بصیرت هستند و قفل های زیادی توسط مردم نجیب ما باز شد همانند عملیات های والفجر 8 و کربلای 5 که این مردم بودند که به خوبی نقش ایفا کردند وپیروزی های بزرگ نصیب ملت ایران شد.

وی با خطاب قرار دادن گروه های جهادی حاضر درمراسم افتتاحیه اردوهای جهادی بیان کرد: بصیرت عملی و حقیقی را باید در این جمع (گروه های جهادی ) بیابید و در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که نخبگان یک ملت برای آبادانی و عمران کشور از هزینه شخصی خود بپردازند.

خورشید انقلاب ولایت است

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت : تمام اقدامات سپاه و بسیج در قالب گروه های جهادی به دستور امام خامنه ای است وامروز صراط مستقیم امامت و ولایت است.

فرمانده سپاه نینواادامه داد: راهنما و چراغ راه ما برای اینکه مسیر را گم نکنیم ولایت است زیرا خورشید انقلاب ولایت است و این خورشید است که به همه نور میدهد بدون اینکه نگاه به قومیت و مذهب آنها بکند.

منطق سپاه و بسیج قوی ترین منطق است

وی همچنین با اشاره به منطق سپاه وبسیج گفت : منطق سپاه وبسیج به دلیل اینکه برگرفته از مکتب ولایت و امامت و اسلام ناب است قوی ترین منطق است گرودر مسیر حرکت خود اگر تمسخر بشود اعتنائی نمیکند زیرا او به فکر پیشرفت و آبادانی کشور خودش است و این دشمن را عصبانی کرده است.

سردار معروفی در پایان ابراز داشت : بسیج با تکیه بر منطق قوی خود بن بست شکن است و نمیگذارد حرف امام جامعه به زمین بماند وازکج اندیشان عبا و ترسی بدل راه نمی دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار