خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد میامی:

۴۲ پایگاه جشن عاطفه‌ها در میامی مستقر می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه) میامی گفت: ۴۲ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در سطح شهرستان مستقر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۸۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،محمد اصغری در گفتگو با خبرنگار بسیج، درباره برنامه‌های جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید و بابیان اینکه در سال جاری ۴۲ پایگاه کمک‌های مردمی در میامی ساماندهی شده است، تأکید کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تأمین پوشاک و نوشت‌افزار دانش‌آموزانی که مشکل مالی دارند در آستانه سال تحصیلی جدید، رسالت این پایگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای حمایت از دانش آموزان مستعدی که به علت فقر مالی امکان ادامه تحصیل برایشان وجود ندارد تا در مسیر تعلیم و تربیت قرارگرفته و زمینه تحصیل برای آنان فراهم شود.

رشد ۹۰ درصدی کمک‌های مردمی در سال گذشته

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی افزود:جشن عاطفه‌ها در روزهای پانزدهم شهریورماه در پایگاه‌های مستقر در سطح شهرستان، شانزدهم شهریورماه در مصلای نماز جمعه و یازدهم مهرماه در تمامی مدارس برگزار خواهد شد.

اصغری، بیان کرد: کمک‌های مردمی سال گذشته در این جشن۸۵ میلیون تومان بود که از این مبلغ ۴۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و ۴۵ میلیون تومان به‌صورت کالا از طرف خیران و نیکوکاران به کمیته امداد امام خمینی تحویل شد که نسبت سال۹۵ رشد ۹۰ درصدی داشت.

وی افزود: مجموعاً ۳۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی به علت فوت، زندانی بودن، طلاق و متارکه، بیماری سرپرست و… تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی هستند و کمک به آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در ادامه تحصیلشان داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی میامی بیان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به صورت حضوری به پایگاه های مستقر در سطح شهرستان و این نهاد تحویل دهند و یا با شماره گیری کد #۰۲۳۵*۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از نرم افزار سکه نیازمندان را حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها