مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان میامی گفت:همزمان با فرارسیدن ماه محرم هفتمین آئین تجلیل از پیرغلامان،مداحان،شاعران و مدیران هیئات مذهبی شهرستان میامی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۸۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،علی آقائی در گفتگو با خبرنگار میامی بسیج با اعلام این خبر، گفت:هفتمین آئین تجلیل از پیرغلامان حسینی شهرستان میامی با حضور جمعی از پیرغلامان و مداحان در شهرستان میامی برگزار خواهد شد.
وی افزود:این همایش ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۱۷شهریور ماه در محل هیئت مکتب النبی(ص)شهر میامی برگزار خواهد شد.
مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان میامی تصریح کرد: در این همایش میهمانانی از شهرهای مختلف استان حضور خواهند یافت و در این همایش از حضور پیشکسوت و پیرغلام آستان آل الله آقای حاج ماشاالله ذاکری نژاد رئیس بنیاددعبل خزاعی استان سمنان بهره خواهیم برد .
وی درادامه به اهمیت تجلیل و تکریم ازپیرغلامان حضرت سید الشهدا (ع) اشاره و اظهار داشت: هدف عمده برپایی این آئین را الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان دانست و ابراز امیدواری کرد با برگزاری این گونه همایش‌ها، فرهنگ تقدیر از کسانی که سال‌های زیادی از عمر خود را صرف اقامه عزای امام‌حسین(ع) کرده‌اند، نهادینه شود.
آقایی یادآور شد: با توجه به برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در آغاز ماه محرم در شهرستان میامی ، این مهم فضای جامعه را برای ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان بیشتر آماده می کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها