مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرکرد گفت: هر بسیجی باید تبیین کننده فرمایشات مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب در جامعه باشد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۹۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 شهرکرد  به تبیین رسالت های بسیج و بسیجی در سطح جامعه پرداخت.

وی، با تبیین فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری از بسیجیان، گفت: همچون یکایک برهه های حساس انقلاب، امروز نیز بسیجیان در همه صحنه ها  برای پاسداری از ولایت و انقلاب و میهن آماده حضور در صحنه و جان فشانی هستند.

وی، در ادامه با تاکید بر اهمیت بصیرت آحاد بسیجیان، افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پشتوانه محکمی برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست.

زمانپور با اشاره به تقارن ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: یک بسیجی وظیفه دارد تا فرمایشات مقام معظم رهبری را به خوبی مطالعه و درک کند تا بتواند در مسیر صحیح زندگی و بسیجی گری به خوبی نقش آفرینی نماید.

وی بسیجی مطلوب را کسی دانست که در صحنه درس و تحصیل هم موفق باشد و بتواند با علم و قلم خود از نظام و اسلام دفاع نماید و تصریح کرد: اگر می خواهیم بسیجی و انقلابی عمل کنیم باید چشمانمان به دو لب مبارک رهبری باشد.

زمانپور، بسیجی بودن را افتخار دو عالم دانست و گفت: از مهم ترین سد های مقابله با نفوذ فرهنگ پلید غرب، داشتن روحیه علوی که همان روحیه بسیجی میباشد، است.

وی، در پایان تصریح کرد: کلیه نیروهای مسلح باید هوشیار باشند ولیکن بسیج احتیاج به هوشیاری مضاعف دارد. بسیجیان سلحشور باید همواره آماده و هوشیار باشند تا در مواقع لزوم به وظیفه دفاع مقدس قیام کنند.

گفتنی است این رزمایش همزمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری به مدت دو روز در منطقه عمومی شهرکرد و با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس این شهرستان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات