امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جایگاه ممتاز آن در جهان خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم و امیدی برای نسل آینده در راستای اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۰۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان کوهرنگ در حسینیه محمد رسول الله (ص) شهر چلگرد برگزار شد .

حجت الاسلام صادق نیکنام ضمن تشکر و قدردانی از کلیه بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش، گفت: بسیج یک نعمت بزرگ الهی است که از طرف خداوند تبارک و تعالی نصیب ملت و کشور عزیز ما شده است .

وی، عزت و افتخار جهانی کشور را مرهون روحیه بسیجی و ایثار و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: این عزت و افتخار به دست جوان های با ایمانی همچون شما با خلق کارهای بزرگ و معجزه گری همچون هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ ایمان، اعتقاد، ولایتمداری و ولایت پذیری را از شاخصه های بارز شهداء عنوان کرد و گفت: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جایگاه ممتاز آن در جهان خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم و امیدی برای نسل آینده در راستای اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب عقیده دارند انقلاب اسلامی را باید مهار کنند و برای این هدف به دنبال نفوذ در ارکان تصمیم گیرو تصمیم ساز نظام هستند، لذا باید دلسوزان انقلاب اسلامی هوشیار باشند.

حجت الاسلام نیکنام، تصریح کرد: دشمن به دنبال رسیدن به اهداف خویش در زمینه های مختلف؛ نظامی ، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و درصدد ضربه زدن به ریشه های انقلاب می باشد؛ لذا با ارتقای توان دفاعی، قدرت اقتصادی، هم افزایی و وحدت و انسجام در عرصه های مختلف سیاسی و فرهنگی و اجتماعی، توطئه های دشمنان را در همه زمینه ها خنثی کنیم.

 

ارسال نظرات