معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سال انقلاب اسلامی، تاکید کرد: باید در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی براساس مستندات و به دور از شعار به مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۱۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، رحیم شهرتی فر با اشاره به رضایت مردم از عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: بیشتر مردم مقید به نظام اسلامی بوده و به آرمان‌های انقلاب اسلامی پای بند هستند و منتقدان نیز به عملکرد برخی دستگاه‌ها و قوای سه گانه انتقاد دارند. 

وی با بیان اینکه شکل اعتراضی بخشی از مردم نیز صنفی است، اظهار داشت: اعتراض کارگران در محیط صنعتی، فرهنگیان و صنوف مختلف از مصادیق این اعتراض ها است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

شهرتی‌فر ادامه داد: ما وظیفه داریم همه اعتراض ها را شنیده و در راستای حل آن تلاش کنیم زیراکه با پاک کردن صورت مساله هیچ چیزی حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اقدام های معاندان مزدبگیر استکبار در کشور گفت: تکلیف ما در مقابل آن ها روشن است و باید قاطعانه جلوی آن ها ایستاد و اجازه سوءاستفاده به آن ها داده نشود.

شهرتی فر با اشاره به اینکه نسل جوان با تاریخ انقلاب آشنایی زیادی ندارند و اطلاعات نادرستی از طریق رسانه‌های بیگانه به آن ها ارایه می‌شود، یادآوری کرد: باید قبول کرد که نتوانسته‌ایم تاریخ انقلاب اسلامی و عملکرد مستبدان و توطئه‌های آن ها را به خوبی به جوانان انتقال دهیم.

ارسال نظرات