همزمان با برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 نهضت روشنگری با حضور کلیه بسیجیان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۱۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (صلوات الله علیه وآله وسلم) 2 نهضت روشنگری با حضور بسیجیان  ناحیه در روستای قاسم آباد از توابع شهرستان کوهرنگ برگزارشد .

حسین صالحی  با تقدیر از شرکت کنندگان در  رزمایش گفت : خوشا به حال جوانی که برای رضای خداوند متعال  با عشق و علاقه فراوان و با ایمان و اعتقاد قلبی در راه پیروی از ولایت و اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام قدم بر می دارد و راه و روش زندگی خود  را  در مسیر اوصیاء و اولیاء الهی  و شهداء قرار میدهند.

هادی سیاسی استان در ادامه ، جوان امروز را جوانی با بصیرت و با اراده معرفی کرد و افزود: با تکیه برارزش ها و آرمانهای انقلاب و حفظ دستاوردها و پیروی از راه و رسم شهداء می تواند به قله های سربلند عزت و افتخار در تمامی عرصه های فرهنگی و اقتصادی ٰ هنری و ورزشی دست یافت .

صالحی  اظهار داشت :  وظیفه بسیج و بسیجی حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای امام راحل (ره) است و در این راه باید با چشم بصیرت به موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی نگاه کنیم تا راه نفوذ دشمن را ببندیم  و دست دشمن را برای رسیدن به مقاصد شوم خود کوتاه کنیم .

وی در پایان تنها شرط پیروزی در امتحانات الهی ٰو لازمه سعادت و پیروزی دنیوی و اخروی را خدایی ماندن ، به خدا و روز قیامت ٰ ٰ ایمان داشتن ، اهل مناجات و تقوا بودن و پیروی از ولایت و حرکت در راستای ارزشهای دینی و اعتقادی دانست وگفت:کسی که در این راه دچار مشکل و یا تردید شود  به منزلگاه سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت نخواهد رسید .

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار