خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع):

دولت از نیروهای مخلص بسیجی برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی استفاده کند

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دولت برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی از بسیج استفاده کند.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۴۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین علی اکبر پور در مراسم افتتاحیه رزمایش محمد رسول الله2 در شهرستان سرایان گفت: ملت ایران گردنه های حساس و خطرناک را در طول 40سال انقلاب پشت سر گذاشته است.

وی بیان داشت: این نهال که توسط حضرت امام در سال 57 کاشته شد امروز به درختی تنومند تبدیل شده  و با کذشت 40سال از این انقلاب به پیشرفت ها در تمام زمینه ها دست پیدا کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: با تمام فتنه ها و نیرنگ هایی که از بیرون و خائنین داخل به این ملت تحمیل می شود با وجود رهبر فرزانه و مردمی بصیر تمامی نقشه های دشمن خنثی می گردد.

علی اکبرپور بیان داشت: انشاءالله ملت ایران با وجود این مردم و رهبر انقلاب این گردنه حساس از انقلاب را به سلامتی طی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: قطار این انقلاب تمامی مشکلات را از سر راه خود برمی دارد و به حول قوه الهی مسیر خود را ادامه می دهد تا پرچم این انقلاب را به دست نائب بر حقش برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها