بازدید سر زده فرماندار دهگلان از ادارات سطح شهرستان

فرماندار دهگلان با هدف بررسی از ادارات و چگونگی برخورد کارکنان با مشکلات مردم از چند اداره شهرستان به صورت سرزده بازدید نمود.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۶۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
جمال ارشدی فرماندار دهگلان با حضور سرزده در ادارات این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مراکز را مورد بررسی قرا داد و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم درسطح ادارات و بررسی نحوه خدمت رسانی به آنان از ادارات شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی و کمیته امداد امام (ره) شهرستان بازدید نمود.

ارشدی در مرحله اول بازدید از واحد‌های مختلف ادارات شهرستان از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد.

فرمانداردهگلان تاکید کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند، زیرا در راستای بهبود خدمات به مردم و به منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به طور مستمر صورت می‌گیرد.

وی هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

فرماندار دهگلان پس از حضور در میان مراجعین ادارات مذکور ضمن بیان مشکلات آنان حل سریع مشکلات مردم را از مهمترین ضروریات دانست و گفت: همه ما باید خود را خادم مردم بدانیم و در راه خدمت هیچگاه از خداوند غافل نشویم.

ارشدی گفت: اولویت کاری فرمانداری رفع مشکلات و معضلات مردم شهرستان است و برای رسیدن به این امر نیازمند همکاری و تعامل مسئولان شهرستان هستیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات