اعزام دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های بیجار به اردو‌های جهادی

صبح امروز تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان بیجار در قالب ازدو‌های جهادی به مناطق محروم نجف آباد و روستا‌های تابعه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۷۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جانشین فرمانده سپاه بیجار در مراسم اعزام اردو‌های جهادی اظهار داشت: هدف از برگزاری اردو‌های جهادی نهادینه کردن فرهنگ کار گروهی و محرومیت زدایی است.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از تهاجم فرهنگی گرفتن روحیه خودباوری و اعتقادات جوانان ما است، افزود: جهادگران در اردو‌های جهادی با تقویت روحیه تقوا و اعتلای روحیه اعتقادی و معنوی خدمتگذاری بدون منت را سرلوحه فعالیت خویش قرار دهند.

رجب پور همچنین هدف از اعزام دانشجویان به مناطق محروم در قالب طرح اردو‌های جهادی را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی، کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت در کشور به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم دانست.

جانشن فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: ۷۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه خهای شهرستان بیجار به مدت ۱۰ روز با حضور در منطقه نجف آباد و روستا‌های تابعه در ساخت و مرمت ۱۱ واحد مسکن محرومین که از اقدامات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار در سال ۹۷ است مشارکت می‌کنند.

وی اعلام کرد: دانشجویان شرکت کننده در اردو‌های جهادی علاوه بر رفع محرومیت در زمینه عمرانی در مسائل بهداشتی، فرهنگی، تربیتی و هنری نیز مشارکت می‌نمایند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات