خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن قدرت جولان در مسائل امنیتی ما را ندارد

کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان قاین گفت:با توجه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ،دشمن دیگر قدرت جولان در مسائل امنیتی ما را ندارد.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۸۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد تحلیلگر مسائل سیاسی خراسان جنوبی در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش محمد رسول الله(ص) شهرستان قاینات اظهارکرد: شرایطی که امروزه بر کشور ما حاکم است حاکی از تهدید های همه جانبه دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

وی گفت:با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما باور نمی کردند که روزی به جایی برسیم که بتوانیم مقابل همه یال و کوپال آنها بایستیم.

مسئول سابق سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) در ادامه با اشاره به تشکل بسیج و انجام رزمایش ها و دیگر برنامه ها توسط این تشکل گفت: نیروهای مردمی ما تحت عنوان بسیج کادر سازی ای را انجام دادند که دشمنان ما هرگز فکر حمله نظامی به کشور ما را نخواهند داشت.

مزگی نژاد بیان کرد:رزمایش یک  آمادگی انسجامی در برابر شرایطی که دشمن در منطقه ودر فضای جامعه به عنوان عملیات روانی ایجاد می کند ،می باشد.

 وی با اشاره به سخنان رهبری خطاب به دشمنان گفت: رهبری فرموده اند جنگ را ممکن است شما آغاز کنید چون ما جنگ طلب نیستیم و اما هرکسی به هر دلیلی بخواهد به امنیت کشور ما ضربه بزند ویا وارد حریم مرزی جمهوری اسلامی شود بدانند که ما 40 سال تجربه در برابر دشمنانی داریم که تا دندان مسلح در برابر ما ایستاده اند.

وی افزود: دشمنان ترسشان از شروع جنگ نیست بلکه ترسشان از این است که در مقابل کشوری قرار می گیرند که تجربه 40 ساله دارد و چیزی به جز رسوایی برایشان نخواهد ماند.

مزگی نژاد گفت: دشمن دیگر قدرت جولان در مسائل امنیتی ما را ندارد.

وی با بیان این که در کشور ما هر از چندگاهی گروههای فصلی به میدان می آیند و بعد از انتخابات دوباره آرامش به کشور برمی گردد گفت:برخی ازاین گروهها که به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: دشمنان ما با همکاری خود فروختگان داخلی دست به دست هم داده اند و از این طریق می خواهند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و به این نتیجه رسیده اند که تنها روشی که می توان مردم ایران را از صحنه خارج کرد وضعیت معیشتی و اقتصاد مردم است  و از این طریق می خواهند کاری کنند که به طریقی ناکار آمدی نظام را در جامعه منتشر و به اهداف خود برسند.

مزگی نژاد گفت: اقتصاد بیمار ما از سال های قبل پیروزی انقلاب بوده است و بعد از انقلاب سیاستمداران و دست اندرکارانی هم که باید کار می کردند اقدام جدی انجام ندادند و امروز دشمن با شناسایی برخی از نقاط ضعف داخلی نظام متاسفانه کارهایی انجام می دهد و عرصه را بر ملت ما تنگ می کندتا آنچه که می خواهند اتفاق بیفتد.

وی گفت: در حال حاضر نیز برخی از کارگزاران ما که در امور اجرایی قرار دارند و چون بخشی از دل آنها با دشمن است گهگاهی دراین مسیر سنگ اندازیهایی می کنند که به نفع نظام جمهوری اسلامی نیست.

مزگی نژاد گفت: اگرچه این افراد خود را به خواب زده اند اما باید بدانند که کارها و عملکرد آنها کاملا رصد می شود واگر به هر دلیل در یک مسیر که به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی باشد قرار بگیرند و علی رغم این که نمیخواهیم که رهبری فرمانی را صادر نمایند اما اگر به هر دلیلی رهبری فرمانی برعلیه این افراد صادر کنند طی بیست و چهار ساعت بساط همه آنها را جمع می کنیم و اجازه نمی دهیم کسی در مقابل انقلاب خاکریز بزند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی استان درادامه با بیان این که ما همه پاسدار انقلاب اسلامی هستیم گفت: پاسداری فقط به لباس سبز پوشیدن نیست و برابر اصل 150 قانون اساسی وظیفه داریم از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن دفاع کنیم .

وی اضافه کرد: هرکس که درانقلاب اسلامی در مقابل دشمن بماند وکوتاه نیاید و اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کند پاسدار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها