خبرهای داغ:
سرگرد خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه گفت: نیروهای بسیجی و بخصوص اعضای گردان های عملیاتی بیت المقدس شهرستان بشرویه در آمادگی صد در صدی هستند.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۴۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه در مراسم فراخوانی نیروهای بسیجی گردان های بیت المقدس این شهر ضمن تاکید بر آمادگی همه نیروهای بسیجی گفت: نیروهای بسیجی و بخصوص اعضای گردان های عملیاتی بیت المقدس شهرستان بشرویه در آمادگی صد در صدی هستند.


وی گفت: با توجه به اهمیت حضور بسیج در تمامی عرصه ها و صحنه ها ما باید تمام قوای خود و توان نظامی و حتی فرهنگی اقتصادی خود را بکار گیریم.

خبازی عنوان داشت: در آستانه ورود به چهلمین سال انقلاب هستیم و در روزهای برگزاری کنگره بزرگ سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی که این دو واقعه می توان گفت مهمترین وقایع در استان خراسان جنوبی است.


فرمانده سپاه شهرستان بشرویه خاطرنشان شد:دشمن از اینکه چهل سال از این انقلاب مردمی و اسلامی می گذرد سخت هراسان است و تاکنون هر گونه مکر و حیله ای برای بر اندازی نظام ما بکار برده است،واما در مقابل همیشه با هوشیاری بسیجیان و مردم این تهدید ها خنثی شده است.

 خبازی افزود: رهبرمعظم جمهوری اسلامی ایران در جمع دولت مردان با صراحت بر نبود جنگ فیزیکی و نظامی تاکید کردند و گفتند تنها جنگ امروز ما با دشمن جنگ اقتصادی است که همت همه جوامع را می طلبد.


وی ادامه داد: ایران اسلامی پس از ۸ سال دفاع مقدس به موفقیت ها و دست آوردهای زیادی در زمینه های مختلف نظامی و حتی علمی رسیده است ،که اکنون ابر قدرت منطقه در سلاح های موشکی و نظامی هستیم و دشمن بداند ما بسیجیان زیر چتر ولی امر مسلمانان از هیچ تهدیدی هراس نداریم.

 خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه عنوان داشت: ما کشورهای همسایه و منطقه را حمایت کرده ایم و هر جایی صدای مظلومی شنیده شود با اقتدار برای حمایت از آنان ورود پیدا خواهیم کرد.

وی نیز از برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) نیز در جهت آمادگی نیروهای گردان عملیاتی بیت المقدس از 9 شهریور خبر داد و گفت:در سراسر کشور بیش از 1000 گردان عملیاتی بیت المقدس حضور و در این رزمایش که برای ارتقا سطح نظامی و آمادگی بسیجیان است شرکت داشته اند،که به طبع آن 2 گردان 340 و 341 بیت المقدس شهرستان بشرویه فراخوان و رسما رزمایش محمد رسول الله(ص) در این شهر آغاز شد.


گفتنی است این رزمایش در قالب دو گردان بیت المقدس شهر بشرویه و شهر ارسک آغاز و در کنار این رزمایش نیز در جهت محرومیت زدایی 50 جهادگر عرصه خدمت به مناطق محروم اعزام شدند،این رزمایش بمدت 3 روز و در منطقه عملیاتی شهر ارسک شهرستان بشرویه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها