سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی گفت: با پیروی از تدابیر حكیمانه ولی امر مسلمین و تكیه به ظرفیت عظیم مردم و قطع امید از دشمنان می توانیم جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان را ناكام بگذاریم.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۴۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با اجرای رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) در استان، صبحگاه مشترک بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات شهرستان بن برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با اشاره به نقش بی بدیل شهدا در آبیاری درخت انقلاب اسلامی، گفت: شهدایی همچون شهید حسن باقری در سن و سال كم و در عنفوان جوانی یك قرارگاه را اداره می كردند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی افزود: مدیریت و شجاعت و دور اندیشی این شهیدان والامقام لرزه بر اندام دشمن می انداخت، بنابراین امروز نیز باید برای حل مشكلات اقتصادی نگاهمان به ظرفیتهای درونی و استفاده حداكثری از ظرفیت مدیران جوان انقلابی باشد تا بتوانیم همچون سنوات گذشته از این گردنه سخت نیز عبور كنیم.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی اظهار داشت: همانگونه كه در زمان دفاع مقدس به خاطر وجود سه ركن رهبری حكیمانه، بسیج مردمی و اتحاد و همدلی توانستیم بر دشمنان غلبه كنیم، امروز نیز با پیروی از تدابیر حكیمانه ولی امر مسلمین و تكیه به ظرفیت عظیم مردم و قطع امید از دشمنان می توانیم جنگ تمام عیار اقتصادی آنان را ناكام بگذاریم.

وی ادامه داد: امروز بسیج نه به عنوان یك ساختار و سازمان، بلكه به عنوان یك فرهنگ به منطقه و كشورهای اسلامی صادر شده و پوزه استكبار را در جریان جنگ تكفیری ها به خاك مالیده است.

سرهنگ پاسدار محسن كریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن نیز در این رزمایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، وظیفه اصلی سپاه و بسیج را نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان نموده و اظهار داشت: بسیجیان با حضور در این رزمایش ها آمادگی خود را در زمینه های رزمی به نمایش گذاشته و اعلام می دارند كه در همه زمینه ها آماده خدمت به مردم و دفاع از جان و مال مسلمانان و شیعیان در سراسر جهان هستند.

كریمی در ادامه افزود: پس از پایان رزمایش، گروه های جهادی بسیج  برای ساخت منزل نیازمندان و همچنین تیم جامعه پزشكی عازم مناطق محروم شهرستان شدند.

ارسال نظرات