عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:
سیدجواد حسینی کیا گفت:در زمینه کمی و کیفی تولیدات داخلی مشکل وجود ندارد اما در عرضه تولیدکنندگان با مشکل روبرو می شوند دلالان بازار را در دست گرفته اند.بسیج در کنار دولت می تواند دلالان بازار را شناسایی کند.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۶۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

 حجه الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با وجود اینکه در زمینه کمی و کیفی تولیدات داخلی مشکل وجود ندارد اما در عرضه تولیدکنندگان با مشکل روبرو می شوند این در حالی است که دلالان بازار را در دست گرفته اند.بسیج در کنار دولت می تواند دلالان بازار را شناسایی کند.

حسینی کیا در ادامه خاطرنشان کرد: برای صادرات بیشتر تولیدات داخلی باید مشوق های صادراتی ایجاد شود از اینرو باید به صادرات محصولات داخلی به صورت جدی توجه شود. لذا بررسی مسایل مربوط به تولید تا عرضه محصولات داخلی امری ضروری است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه افزود: با توجه به اینکه بازار تولید از تنوع کافی برخوردار است ولی بازار سرمایه نتوانسته به طور طبیعی بازده مورد انتظار برای تولیدکنندگان را فراهم کند این در حالی است که باید فرایند سرمایه گذاری در تولید به شکلی پیش برود که تمایل برای ورود سرمایه به بازار تولید بیش از گذشته فراهم شود.

ارسال نظرات