خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساخت سالانه ۴۵۰ واحد مسکونی مددجویی در کرمانشاه توسط این قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۱۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار ضیاءالدین حزنی  در دیدار با آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: علاوه بر بازسازی در مناطق زلزله‌زده ساخت سالانه ۴۵۰ مسکن مددجویی در استان کرمانشاه آغاز شده است که در سال آینده این عدد به ۱۰۰ واحد افزایش خواهد یافت.

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فعالیت های مشترکی نیز با قرارگاه نجف اشرف در حال انجام است به طوری که پنج دهستان کرمانشاه زیر چتر محرومیت زدایی و عمران این فعالیتها قرار دارند.

وی گفت: بعضی از برنامه های این قرارگاه همچون تامین ۱۵۰ هزار جهیزیه در سال به علت مشکلات مالی و افزایش بی رویه قیمت ها فعلا متوقف شده است، اما برای ساخت و ساز منازل مددجویی و بازسازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هیچ مشکلی وجود ندارد و این قرارگاه در استان کرمانشاه به برنامه های خود ادامه خواهد داد.

سردار حزنی در ادامه بیان داشت: مساجد پیش ساخته‌ای برای ورودی همه شهرهای کشور در نظر گرفته شده است که در صورت تایید مسولان ارشد هر استان اجرایی خواهد شد و همچنین مساجد مناطق زلزله زده پس از پایان بازسازی منازل بازسازی و ساخته خواهند شد.

ارسال نظرات