فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های سپاه

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فعالیت گسترده سپاه پاسداران برای رفع محرومیت در کشور، گفت: محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های سپاه است.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۲۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح‌الله جمیری، با اشاره حضور گسترده بسیجیان استان در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (۲)، گفت: فعالیت گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم مناطق مختلف کشور از بخش‌های مهم این رزمایش است.

وی افزود: گروه‌های جهادی استان یزد بیشتر در مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار استان و کشور خدمت‌رسانی می‌کنند و در همین راستا در رزمایش خدمت بالغ‌بر ۱۴۰ گروه جهادی برای خدمت به مردم ساماندهی شدند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: گروه‌های جهادی استان و مجموعه سپاه الغدیر استان یزد در زلزله‌های اخیر در کشور کارنامه درخشانی از خدمت به مردم را بر جای گذاشته و به بیش از ۵۴۰ خانوار با جمعیت بیش از دو هزار نفر در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه خدمت‌رسانی کردند.

جمیری در ادامه با اشاره به تداوم خدمت‌رسانی به مردم زلزله کشور، تصریح کرد: جهادگران یزدی در راستای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تاکنون اقدام به توزیع بیش از پنج هزار پتو، ۷۰ هزار لیتر سوخت، ۲۶۰ وسیله سرمایشی و نصب بیش از ۸۰ کانکس کرده‌اند که این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: در زلزله کوهبنان جهادگران یزدی از اولین گروه‌هایی بودند که برای کمک به مردم منطقه اعزام شدند و توانستند خدمات خوبی را ارائه دهند. تاکنون در این منطقه بیش از ۴۰ کانکس برای اسکان زلزله‌زدگان نصب‌شده است و گروه‌های جهادی استان هنوز حضور فعالی در این منطقه دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سپاه کمک به مردم و خدمت‌رسانی بی‌منت را از وظایف خود می‌داند، گفت: سپاه کمک به مردم را در اولویت اقدامات خود قرار داده است و تلاش می‌کند تا با اقدامات اساسی زمینه محرومیت‌زدایی و بهره‌مندی اقشار مختلف از امکانات را فراهم کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار