سردار كريمي گفت : كشور در يك شرايط جنگ اقتصادي قرار دارد و مسئولين و مردم بايد اين شرايط را باور داشته باشند و دشمنان با هدف تضعيف قدرت اقتصادي و فشار به حاكميت و در نهايت براندازي حركت ميكنند .
کد خبر: ۹۰۵۴۶۴۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سردار پاسدارمحسن كريمي فرمانده سپاه روح الله استان مركزي در همايش مشترك مديران حوزه هاي علميه و مسئولين دفاتر نمايندگي ولي فقيه ، تعليم و تربيت و فرماندهان پايگاههاي بسيج طلاب استان مركزي با حضور در سالن همايش اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس ، گفت : اقتصاد ، موضوع روز كشورميباشد و اين وضعيتي كه براي اقتصاد كشور بوجود آمده ، نتيجه سوءمديريت و خيانت هاي برخي ها در سطح كشور است.
وي در ادامه افزود : مقاومت و ايستادگي نظام اسلامي درمقابل نظام سلطه باعث بوجود آمدن اين فشارها عليه كشور شده و دشمن در اين مدت با انواع جنگهاي فرهنگي ، نظامي اقتصادي و سياسي درصدد شكست اهداف اين نظام اسلامي بوده است.
سردار كريمي خاطر نشان كرد : كشور در يك شرايط جنگ اقتصادي قرار دارد و مسئولين و مردم بايد اين شرايط را باور داشته باشند و دشمنان با هدف تضعيف قدرت اقتصادي و فشار به حاكميت و در نهايت براندازي حركت ميكنند .
كريمي همچنين افزود : به خطر افتادن منافع نظام سلطه در سطح منطقه باعث بروز چنين جنگهاي مختلفي عليه ايران اسلامي ميباشد و اين جنگ در گذشته به شكل تحريم ها بود .
فرمانده سپاه روح الله استان مركزي با برشمردن تحريم هاي دشمنان در چهل سال انقلاب گفت : انقلابي بودن مردم به ناكامي دشمنان منجر شد و تحريم هاي دشمنان نتوانست اثرچنداني نداشته باشد و البته دشمن در اين جنگ اقتصادي با هدف گذاري خاصي وارد ميدان شده است.
وي تشريح كرد : بر اساس اطلاعات موثق ، عوامل سرويس هاي جاسوسي دشمنان در داخل كشور، در حال جمع آوري نقاط ضعف جامعه و ارائه آن به بيگانگان ،جهت سوء استفاده از اين كمبود ها ميباشند.
سردار كريمي همچنين افزود : تبعيت كردن از فرامين رهبري و داشتن مديريت قوي ، به ناكامي دشمنان درجنگ اقتصادي منجرخواهد شد و علت عمده پيشرفتهاي علمي ، نظامي وهسته اي در سايه كار جهادي و انقلابي بوده است.
سردار پاسدار محسن كريمي به وضعيت آمريكا هم پرداخت و گفت : دشمن درعين حالي كه سرو صدا و تهديدهاي زيادي دارد ولي به علت مشكلات فراوان مالي كه دارد درحال فروپاشي و شكست است.
وي به عمليات رواني دشمن در داخل كشور هم پرداخت و افزود : دشمنان در عمليات رواني خود به دنبال مقصرجلوه دادن رهبري ميباشند و بايد مراقب اين وضعيت بود و نبايد اجازه عملياتي شدن اين جنگ رواني دشمن را در بين مردم داد.
وي در ادامه افزود : گسترش و فعاليتهاي (( ان جي او )) ها، ساختار كشور را به هم ريخته و هر كدام از اينها اقدامات خاص خود را دارند و نمونه آن همين اجراي بي سر وصداي سند 2030 بود و برخي ارازل و اوباش هم در اين گروهها عضو هستند و در حال آموزش ميباشند.
فرمانده سپاه روح الله استان مركزي به موضوع نفوذ هم اشاره كرد و گفت : سرويس هاي اطلاعاتي در يك مقطعي تمام   دو تابعيتي هايي كه در اروپا و آمريكا بودند ، ماموريت داد كه  وارد ايران شوند و بيشتر اين افراد در داخل كشور مسئوليت گرفتند.
كريمي گفت : نظام ارزي و پولي كشور در مقابل دلار شكننده ميباشد و يكي از راههاي مقابله ، حذف چند صفر از واحد پولي كشور است و دشمنان از اين ضعف پولي كشور درصدد ضربه زدن به اقتصاد كشورهستند .
وي همچنين تصريح نمود : نبايد از تحريم هاي دشمنان واهمه اي داشت و اين تحريم ها ميتواند به شكوفايي و نوآوري در اقتصاد كشور منجر شود و اين حركت نياز به يك مديريت صحيح و توجه به الزامات اقتصاد مقاومتي دارد .
فرمانده سپاه روح الله استان مركزي گفت : سپاه روح الله درچهار سال اخيرحدود سه هزار شغل موفق ايجاد نموده و بخشي ديگر از پروژها نياز به حمايت دولت دارد .
سردار كريمي در پايان افزود : مطالبات اقشار مختلف مردم از طريق ورود و تجمع در خيابان حل نخواهد شد و بايد مواظب توطئه ها و سوءاستفاده هاي دشمنان از چنين تجمع هايي باشيم و دشمنان به دنبال گسترش گراني لجام گسيخته ،اعتصاب اصناف ، تضعيف توليد ملي ، نارضايتي در بين مردم ، جوسازي ، تغيير ذائقه مردم و فشار برحاكميت و در نهايت براندازي خواهند بود.

ارسال نظرات