خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت اجرای رزمایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در محلات حاشیه نشین اردکلو و استمز خبر داد و گفت: ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه در راستای خدمت رسانی به مردم از مهم ترین برنامه های سپاه و بسیج است و خدمت بی منت همیشه شعار ماست.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۶۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده وحدت، پیشرفت و ایستادگی را از مهم ترین ویژگی های مردم ایران برشمرد و اظهارداشت: بسیجیان الان هم مثل رزمندگان زمان جنگ با روحیه جهادی در جهت رفع گرد و غبار محرومیت، تلاش می کنند.

وی افزود: حضور و یاد بسیج در جامعه موجب زنده شدن روحیه نشاط و شادابی و رنده نگه داشتن روحیه جهادی مثل زمان جنگ می شود و این روحیه باید توسعه و گسترش یابد.

ایجاد روحیه امید و نشاط از اهداف رزمایش رسول الله در محلات محروم

قهرمانزاده حضور در مناطق محروم به همراه اکیپ پزشکی، ویزیت و تحویل داروی رایگان، خدمات دندانپزشکی و فعالیت 17 گروه جهادی در مناطق محروم، برگزاری کارگاه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی را از مهم ترین برنامه های رزمایش عنوان کرد.

 فرمانده سپاه مرند اضافه کرد: امسال 21 باب خانه محروم توسط گروه های جهادی این سپاه ساخته و تحویل مددجویان می شود.

رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص)2، 19 و 20 شهریور ماه با شعار خدمت رسانی بی منت، به همت سپاه مرند در محلات حاشیه نشین و محروم این شهرستان با حضور 17 گروه جهادی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها