امام جمعه جلفا در نخستین سالگرد شهدای امنیت پایدار شمالغرب، شهبدان سید محمد سید نژاد و اکبر نقدی، محفل شهدا را محفل هویت یابی عنوان کرد و گفت: بهترین سبک زندگی، زندگی شهدا بوده که نشات گرفته از سیره امام حسین(ع) است و این بهترین الگو برای جوامع اسلامی و جهان است.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۷۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سالار سنجری افزود: شهید و شهادت، دو لفظ مرگ و زندگی را به چالش کشیده است؛ حد و مرز این دو واژه توسط شهدا بسط و گسترش یافته و نگاه عامیانه به این دو مقوله را تغییر داده است.

وی ادامه داد: کسانی که به این درجه از حقانیت نایل می شوند حزب‌الله شناخته می‌شوند که قلبشان همان عرش الهی است و شهدا به این مقام نائل شدند.

سیره شهدا، بهترین سبک زندگی/ یادواره ها، تدوام راه شهدا

حجت الاسلام سنجری اظهارداشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، الزام ادامه دادن راه آن ها را آشکار می‌سازد؛ بنابراین امام حسین(ع) بهترین و بارزترین نمونه‌‎ای است که به مقام شناخت رسید، حرکت یزید پیکار با فکر و اندیشه امام حسین(ع) بود که در نهایت به دلیل عدم شناخت او از وادی انسانیت و حقیقت منجر به ابطال راه و عقیده‌اش شد.

شهیدان سید محمد نژاد و نقدی اهل مرند، از شهدای امنیت پایدار بوده که سال گذشته شهریور ماه در حال انجام ماموریت به مقام والای شهادت نایل آمدند.

ارسال نظرات