عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با هجمه‌های مختلف در افکار عمومی تأثیر بگذارد و با ادامه دادن راه شهیدان است که اهداف مقدس جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۸۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمدباقر قالیباف در  اجلاسیه 210 شهید محمدشهر که در مصلی محمدشهر کرج برگزار شد، گفت: شهدا نماد ایثار و استقامت هستند و این ادامه راه و تفکر شهیدان است که اقتدار کشور را تقویت کرده است.

نگذاریم دشمن با هجمه‌های خود در افکار عمومی تأثیر منفی بگذارد

وی افزود: نباید اجازه دهیم دشمن با سنگ‌اندازی و هجمه‌های مختلف  در افکار عمومی تأثیر بگذارد، تنها با ادامه دادن راه شهیدان است که اهدف مقدس جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: تمام کشورهای قدرتمند دنیا در هشت سال دفاع مقدس مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند و این ایمان رزمندگان بخداوند و توسل به اهل بیت (ع) بود که پیروزی نهایی ما را رقم زد.

قالیباف با اشاره به اینکه باید در ترویج فرهنگ شهادت بکوشیم گفت: گفتنی‌های دفاع مقدس را باید برای نسل جوان بازگو کنیم زیرا مردم همواره همراه نظام بوده‌اند، به‌ویژه در دوران جنگ، ازاین‌رو مسئولین وظیفه‌دارند قدردان تلاش و حمایت آن‌ها باشند.

وی تصریح کرد: فلسفه انقلاب اسلامی مهم‌ترین و اساسی‌ترین مبحث کشور است که ایستادگی و پایمردی را در مقابل دشمنی‌ها و هجمه‌ها نیاز دارد که مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند پشتیبان نظام ارزشمند خود هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیروزی‌های پی‌درپی کشور درزمینهٔ های مختلف علمی، ورزشی و نظامی را درگرو داشتن تفکر انقلابی و ایثارگری دانست و گفت: مذاکره با کشورهایی که حق وتو دارند به خاطر قدرت دیپلماسی کشور نبود بلکه به برکت خون شهدا و اقتداری بود که جان‌نثاری آنان و ایستادگی مردم رقم‌زده بود.

قالیباف ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در سرآغاز دهه چهارم انقلاب، موردتهاجم شدید دشمن در حوزه انسانی و اقتصادی قرارگرفته است و هجمه‌های بدخواهان با دروغی به نام تهدید آغاز شد ولی عاقبت آن مانند همیشه شکست و سرافکندگی برای دشمنان خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم ایران با اتحاد  خود توانستند از سد بزرگ‌ترین مشکلات عبور کنند و امروز نیز از معضل اقتصاد با پیروزی رد خواهند شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآوری کرد: مدتی است که روی مسائل اقتصادی متمرکزشده‌ایم و پس از برگزاری ده‌ها جلسه راه‌حل اقتصادی به سران سه قوه ارائه کردیم.

قالیباف بیان کرد: اگر کسی به دنبال راه‌حل سیاسی باشد کشور و ظرفیت‌های مارا نشناخته است و بیش‌ازاندازه به دشمن اعتماد دارد.

وی بابیان اینکه امروز در حلقه مدیریتی کشور آسیب می‌بینیم، تأکید کرد: همان‌طور که بارها در رسانه‌های ملی توسط دولت‌مردان اعلام‌شده است در کشور کمبود منابع نداریم اما با این تفاسیر باید دید این مشکلات از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: خطاب به‌تمامی مسئولان می‌گویم، باید مواضع سیاسی کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و مصلحت مردم را در نظرگیرند.

قالیباف در ادامه به فشار اقتصادی حاکم در جامعه اشاره کرد و گفت: افرادی که مدیریت کشور را به عهده‌دارند باید راهکارهای سیاسی را به‌درستی بررسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از نابسامانی‌های موجود در کشور در کوتاه‌ترین مدت حل‌وفصل خواهد شد و باید ضعف کارآمدی افراد بررسی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: طی دو الی سه ماه می‌توانیم وضعیت ارز را به تثبیت برسانیم همچنین به‌راحتی می‌توان جلو رشد نقدینگی را گرفت.

قالیباف اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری باید از معضلات اقتصادی با اتحاد و همدلی عبور کرد و اگر در مسیر درست گام برداریم قطعاً به موفقیت خواهیم رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با هجمه‌های غرب مقابله کنیم و اجازه ندهیم، ناامیدی و یأس را به کشور ما القاء کنند.

ارسال نظرات