خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی شهدای گمنام سپاه ناحیه سرخه؛
اردوی جهادی لایروبی از جوی ها و انهار توسط گروه جهادی شهدای گمنام سپاه ناحیه سرخه با همکاری شهرداری شهر سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت(ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۰۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، اردوی جهادی لایروبی از جوی ها و انهار توسط گروه جهادی شهدای گمنام سپاه ناحیه سرخه با همکاری شهرداری شهر سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت(ع)  سرخه برگزار شد.

حمید بافتی مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در این خصوص گفت: با توجه به برگزاری رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) استان سمنان در 2 بخش که یک بخش آن امنیتی بوده و با حضور گردان های بیت المقدس استان انجام گرفته است و بخش دوم آن خدمت رسانی به مردم  در حاشیه شهرها و محلات اسلامی بوده است.

وی افزود: اردوهای جهادی می بایست در یک بازه 20روزه تا پایان شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اجرا شوند.

حمید بافتی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در محلات اسلامی سراسر استان بیان داشت: با حضور گروه جهادی شهدای گمنام پایوران ناحیه سرخه و با همکاری شهرداری  در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) این شهر؛ جوی ها و انهار بخشی از این منطقه لایروبی و پاک سازی شد.

وی اظهار داشت: این اردوها توسط گروه های جهادی برادران و خواهران بسیجی شهرستان سرخه تا 31 شهریور ماه در جای جای شهرستان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها