اجتماعات و رزمایش های بسیجیان در بین دوستان و یاوران انقلاب امید ها را زنده کرد و در دل دشمنان و بدخواهان بیم و یاس ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۱۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ به استعداد 3 گردان در شهرستان فارسان برگزار شد.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اعتلای بسیج وتاثیر گزاری فعالیت‌های بسیج و گرو‌ه های جهادی در سطح جامعه، سپاه ناحیه فارسان در قالب  سپاهیان محمد رسول الله(ص) رزمایش همه جانبه‌ای را در سطح شهرستان فارسان اجرا کردند.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی، افزود: به یاد رزمندگان و ایثارگران و دفاع جانانه مردم در 8 سال دفاع مقدس و به یاد فداکاری ها و از خود گذشتگی های رزمندگان و سپاهیان حضرت محمد (ص) در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، رزمایش و نمایش اقتدار بزرگ سپاهیان بزرگ حضرت محمد رسول الله 2 با گردان‌های سازماندهی شده بسیج در گردان های بیت المقدس را با رمز مبارک یا رسوال الله آغاز و به مرحله اجرا درآمد. نکته قابل توجه در اجرای این رزمایش هماهنگی و فعالیت گروه های جهادی بسیج سازندگی در کنار بسیجیان گردان ها بود.

یزدانی با اشاره به بازتاب بسیار خوب این رزمایش در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: اجتماعات و رزمایش های بسیجیان در بین دوستان و یاوران انقلاب امید ها را زنده کرد و در دل دشمنان و بدخواهان بیم و یاس ایجاد کرد و همگان فهمیدند که با وجود مشکلات بسیار زیاد هنوز بسیجیان خمینی و سپاهیان محمد(ص) هنوز در میدان هستند و پشت رهبرشان را خالی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز خاکریز بسیجیان، رزمندگان و امت اسلامی؛ قلم‌ها، اندیشه‌ها و فضای مجازی است که در این عرصه نیز باید همانند دوران دفاع مقدس با همدلی و اتحاد در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات