امام جمعه موقت شاهرود گفت:بهترین راهکار برای مقابله با فشارهای اقتصادی تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت حمایت از تولید داخل است.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۲۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در مصلی مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت مهم‌ترین مسئله روز کشور را مشکلات اقتصادی مطرح کردند، افزود: بهترین راهکار برای مقابله با فشار‌های اقتصادی تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت حمایت از تولید داخل است که در این راستا فعالیت‌های اقتصادی باید حالت پدافندی روبه‌جلو داشته باشد.
وی بابیان اینکه امروز در جنگ تمام‌عیار اقتصادی با دشمن هستیم، گفت: برای رفع چالش‌ها و مشکلات روز اقتصادی نیازمند تلاش شبانه‌روزی مسئولان و حرکت جهادی هستیم که معظم له در این دیدار بر روی آن تأکید کردند.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه برای پیروزی در مسائل سیاسی نیازمند انسجام در همه بخش‌ها هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان رهبری بر لزوم وحدت و انسجام ملی تأکید و فرمودند: امروز وحدت از مسائل بالادستی احکام حاکمه محسوب می‌شود که بر همه موضوعات اسلامی اولویت دارد.
نظری تصریح کرد: نظام‌های جهان یا سطله‌گر یا سلطه‌پذیر هستند که ما هیچ‌کدام از این‌ها نبوده‌ایم بلکه ملت حق‌پذیری هستیم که نظام دوگانه را هرگز قبول نداریم و دلیل مخالف ما با این‌گونه ابرقدرت‌ها نظیر آمریکا نیز همین است.
وی بابیان اینکه در جنگ اقتصادی اگر اهل صبر و استقامت باشید در برابر دشمن پیروز خواهید شد، افزود: امروز مهم‌تر از جنگ اقتصادی نبرد تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن به شمار می‌رود که اثر خود را در برخی بخش‌های جامعه گذاشته است و این مسئله جدی قلمداد می‌شود.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه امروز دشمن در پشت مرز‌های کشور اردو زده و با ایجاد مسائلی از قبیل: ارز، گرانی و تورم درصدد جنگ روانی با ما است، اظهار کرد: در این شرایط کمک نکردن به دشمن، برداشتن عینک بدبینی نسبت به سپاه، بسیج، ارکان انقلابی، دیده شدن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور، اعتماد به دولت و خالی نکردن پشت او مهم‌ترین راهکار‌های مقابله با دشمن در شرایط جنگی است.
نظری تصریح کرد: برخی می‌خواهند پشت دولت خالی شود و باید گفت که این قائله به نفع هیچ‌کسی نخواهد بود لذا در این شرایط باید دولت نیز از نظرات مردم و نخبگان استفاده و با کار جهادی از هرگونه موازی‌کاری اجتناب کند تا از این طریق موفق به عقب راندن دشمن شود.
وی افزود: در کشور منابع انسانی و خدادادی بی‌شماری وجود دارد لذا مسائل اقتصادی موجود ناشی از فقیر بودن کشور نیست بلکه اشکال در سوء مدیریت اقتصادی، عدم کار جهادی و بی‌اعتمادی در جنگ روانی است که در کلان کشور تأثیر خود را گذاشته است و باید به دولت در این زمینه کمک کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها