خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین از حضور بیش از 700 نفر از بسیجیان شهرستان فامنین در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۷۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

حضور 700 بسیجی فامنینی در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)حسن بهادری یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: بیش از 700 نفر از بسیجیان شهرستان فامنین در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 حاضر خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای این رزمایش در سه مرحله گفت: مرحله اول نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان و مرحله دوم شامل اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی برای نیازمندان در حاشیه شهر بوده و مرحله سوم این رزمایش نیز با حضور و اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان در مرکز استان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکای جنایتکار از ترفندهایی همچون فشار اقتصادی، فشار عملی و فشار روانی برای ایجاد رخنه و انحراف در بین مردم استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن با فشار روانی و با استفاده از ابزارها و روش‌هایی همچون محدودسازی، مخدوش‌سازی، منفعل‌سازی و مأیوس‌سازی در صدد براندازی نظام و کنار گذاشتن و بی اعتنا کردن مردم نسبت به نظام است.

بهادری یکتا با اشاره به تأکیدات مقام معظم عنوان کرد: دستورات مقام معظم رهبری برای همه مسئولان و مدیران فرض و اطاعت از آن واجب است چراکه وظیفه همه خدمت به مردم و برداشتن باری از دوش آنان است.

وی انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از راهکارهای مقابله با حیله دشمنان دانست و گفت: اشاره صحیح و منطقی به این دستاوردها باعث ایجاد امید و روحیه بالا در بین مردم می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: در حال حاضر فشار دشمن بیشتر از ناحیه اقتصادی است و دشمنان به عمد سفره و معیشت مردم را نشانه رفته‌اند که راه‌حل این نیرنگ، همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولان و مدیران و نهادها است.

وی عنوان کرد: در حقیقت این رزمایش‌ها و حرکت‌های بسیج پاسخی محکم به یاوه گویی‌های استکبار جهانی است و برای مردم ایران امید و ایستادگی و توانستن را صرف می‌کند.

بهادری گفت: امید است با نمایش اقتدار بسیجیان در این رزمایش برگ زرین دیگری بر صفحه تاریخ انقلاب و بسیج خواهد درخشید که نور این درخشش چشمان دشمنان را کور خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات