خبرهای داغ:
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر پرتاب ماهواره‌های ایرانی را خواهید شنید.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۸۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
پرتاب ماهواره ایرانی در سال ۹۷/ کشور در زمینه موشکی به خودکفایی کامل رسید
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، قاسم تقی زاده ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به عملکرد آمریکا در دوران رژیم طاغوت اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا یک سوم بودجه کشورمان را با استفاده از مزدوران داخلی در اختیار گرفته بود.

وی ادامه داد: بیشترین خرید‌های ایران در پیش از انقلاب رادار‌های دوربرد و هواپیما‌های بمب افکن بود تا در مقابل اتحادیه شوروی قرار بگیرد. دشمنان پس از پیروزی انقلاب کینه توزانه جنگ تحمیلی را علیه کشورمان به راه انداختند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: بایستی بیشتر به نقاط ضعف دشمن بپردازیم، حدود ۷۱۶ میلیارد دلار بودجه برای بخش نظامی آمریکا در سال ۲۰۱۹ پیش بینی شد، در این راستا چاره‌ای جز رفتن به سراغ جنگ ناهم تراز و توجه به نقاط ضعف دشمن نداشتیم و نقاط ضعف آمریکایی‌ها و متحدینش را با استفاده از مانور‌ها و رصد‌ها کشف کردیم.

تقی زاده، صدام را مورد حمایت کشور‌های غربی و عربی در جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: با استفاده از تجربیات گذشته به سراغ ساخت تجهیزات و دستیابی به تکنولوژی ... م تراز و غیرمشابه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت رفتیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دوران بزن در رو تمام شده است و امروزه بازدارندگی فعال و توانایی استفاده از موشک‌های پیشرفته را داریم و در سایر حوزه‌های موشکی توانمندی زیادی داریم.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: ۳۸۰ هزار نیروی آمریکایی در منطقه حضور دارند، آن‌ها نباید باشند و آمریکایی‌ها باید منتظر تبعات اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی باشند، به خصوص که رصد مستمر و پیوسته از آمریکایی‌ها داریم. در پدافند هوایی دارای قدرت خوبی هستیم و در سطح جهان حرف‌های زیادی در زمینه دفاع و تکنولوژی‌های نوین داریم.

تقی زاده با اشاره به پرتاب ماهواره‌های ایرانی اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر پرتاب ماهواره‌های ایرانی را خواهید شنید، رهبر معظم انقلاب فرمودند که وزارت دفاع حساس‌ترین نقطه نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان را از آمریکا تا رژیم صهیونیستی به خوبی شناختیم و در جنگ ناهم تراز آن‌ها را به خوبی رصد می‌کنیم. با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب، توسعه اندیشه بصیرت افزایی برای کارکنان وزارت دفاع در دستور کار ما است و نیاز به چنین برنامه‌هایی روز به روز بیشتر احساس می‌شود.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: به انسان‌های متدین، ولایی و تابع مقام معظم رهبری نیاز داریم، مبارزه ادامه دارد و اگر سازمان عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع نبود به چنین موفقیت‌هایی نمی‌رسیدیم و ما به وزارت دفاع ولایی افتخار می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت دفاع در برنامه چهار ساله خود در زمینه هوا، ماورای جو و در دریا، دفاع علمی و هوشمند را در دستور کار دارد و با استفاده از فناوری‌های بومی و بدون کمک گرفتن از دیگران، شر دشمن را اگر در منطقه کاری کنند، دور می‌کنیم، آن‌ها پشیمان می‌شوند و این شعار نیست، در زمینه موشکی به خودکفایی کامل رسیدیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها