خبرهای داغ:
نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در حال خراب کردن رابطه بین ایران و عراق است.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۹۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
 دشمن در صدد اختلاف افکنی بین ایران و عراق است/مشکلات مردم باید حل شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمدامیرآبادی فراهانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری با بیان اینکه ما مدیون امام و شهدا هستیم گفت: انتقادکردن از برکات این انقلاب است، در گذشته و همچنین امروزه سختی‌هایی وجود دارد، ولی یکی از بهترین دستاورد‌های این انقلاب این است که مردم ایران آزادانه صحبت می‌کنند.

امیرآبادی با اشاره به سخنرانی یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین قطعاً قصوری دارند و سوء مدیریت هم وجود دارد و همچنین دولت‌ها و مجلس‌ها مقصر بوده‌اند، نکته مهم این است که این نظام به آسانی بدست نیامده است وانصاف نیست که دنباله رو خط دشمن باشیم، دشمن می‌خواهد نشان دهد که نظام اسلامی کارایی ندارد.
نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی با بیان برخی از کمک‌های کشور عراق به ایران ادامه داد: دشمن در حال خراب کردن رابطه بین ایران و عراق است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاز دوم تحریم‌ها آغاز شده است اظهار کرد: دشمن در حال به هم زدن رابطه بین ایران و عراق است، چرا دشمن می‌گوید که عراقی‌ها در ایران خلاف می‌کنند؟ دشمن درحال فعالیت برای خراب کردن رابطه است.

وی با اشاره به کمبود بنزین در دوره‌های تحریم‌های گذشته گفت: اکنون با تلاش‌های سپاه و تأسیس و افتتاح‌ها در رابطه با تولید بنزین این مشکلات را نداریم.
امیرآبادی ادامه داد: اگر تحریم شدیم در رابطه با بنزین مشکلی نداریم، ولی دشمن در روز افتتاح تصاویری را در راستای خراب کردن مسئولین منتشر می‌کند، دشمن این کار را انجام می‌دهد تا خبر اصلی بی ارزش شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات کردستان گفت: اکثر پیام‌هایی که رسیده است بیش از ۹۰ درصد از کشور‌های عربستان و امارات و... بوده است، دشمن در حال مدیریت فضا است، ما باید مشکلات مردم راحل کنیم نباید بگذاریم هرکسی در راستای تخریب نظام قدم بردارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمک ایران به کشور‌های درگیر جنگ با داعش اظهار کرد: عده‌ای می‌گویند چرا به این کشور‌ها کمک کرده‌اید، می‌گوییم ایران در این زمینه عاقلانه عمل کرده است، زیرا هدف آن‌ها ایران و نابودی ایران و تقسیم ایران به ۵ کشور بوده است، هدف نظام این است که هرجا منفعت ملت باشد وارد شود و تا آنجایی که منفعت ملت باشد در کنار آن‌ها هستیم.
وی با اشاره به حکم رهبری به قوه قضائیه گفت: برخورد با متخلفان شروع شده است وشما مردم هم باید کمک کنید و هرکجا اجناسی دیدید که احتکار شده است گزارش دهید تا برخورد شود.
امیرآبادی با اشاره به مناسب سازی شرایط برای بازنشستگان ادامه داد: در برنامه ششم این شرایط مد نظر قرار داده شده است، کسی که بازنشست می‌شود هزینه‌هایش چندبرابر می‌شود، به همین دلیل درخواست افزایش حقوق بازنشستگان را داریم، اگر در بحث مالیات برویم سراغ دانه درشت‌ها دیگر به مردم عادی فشار نمی‌آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها