خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بدون تردید میزان هزینه‌های تاکسی‌ها بیش از افزایش نرخ مصوب است و با توجه به مباحث اقتصادی و افزایش شدید نرخ ارز هزینه‌های تاکسی‌ها به شدت در همه بخش‌ها افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۰۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
میزان هزینه‌های تاکسی بیش از افزایش نرخ مصوب است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس ذاکریان با اشاره به نرخ جدید حمل بار و مسافر، اظهار کرد: در نهایت میانگین نرخ هفت و نیم درصد به تصویب رسیده که شامل تاکسی‌های گردشی، خطی و بی‌سیم است که در فرمانداری نیز روند قانونی آن طی شده و باید آگهی شود تا به تدریج افزایش نرخ اعمال شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: اکنون این مصوبه در شورا به تصویب رسید و مهلت فرمانداری برای اعلام نظر نیز گذشته و اکنون مصوبه قانونی است بنابراین تنها باید آگهی شود تا سپس اعمال شود.
ذاکریان با بیان اینکه افزایش نرخ به طور معمول بر اساس تورم و آنالیز نرخ هزینه‌ها تنظیم می‌شود، گفت: بدون تردید میزان هزینه‌های تاکسی‌ها بیش از افزایش نرخ مصوب است و با توجه به مباحث اقتصادی و افزایش شدید نرخ ارز هزینه‌های تاکسی‌ها به شدت در همه حوزه‌ها افزایش پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: قیمت لوازم یدکی، باتری، لاستیک و بیمه خودرو افزایش چشمگیری پیدا کرده و در مجموع افزایش هزینه‌هایی که برای تاکسی‌ها انجام شده بسیار بیشتر از موردی است که در مصوبه اخیر در حال اعمال شدن است.
ارسال نظرات