خبرهای داغ:
نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات در بخش‌هایی همچون ارز، طلا و خودرو مشکلاتی نیستند که مانع روند شتابان نظام اسلامی شوند و این نظام سرافرازانه از این شرایط عبور می‌کند.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۰۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
نظام مشکلات کنونی را سرافرازانه پشت سر می‌گذارد/مدیران توانمندی نظام را به رخ دنیا بکشانند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم با اشاره به دشمنی ستمگران با دین اظهار کرد: ستمگران برای حفظ موقعیت خود و تامین منافع زیاده خواهانه و نامشروع به ناچار با دین و دین داران مقابله می‌کنند.

وی ادامه داد: جهان استکباری همه همت خود را متمرکز کرده است تا دین و ارزش‌های دینی را بشکند و جامعه دینی را از درون تهی و دگرگون سازد، اما مستکبران در محاسبه خود اشتباه کردند و هرگز به هدف خودشان نمی‌رسند.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکایی‌ها و متحدان این کشور جبهه واحدی را ایجاد کردند تا انقلاب اسلامی که نور است را از بین ببرند و ایجاد بحران‌هایی در بخش ارز در این راستا است.

حسینی خراسانی، امام حسین (ع) را براساس متون دینی، نور دانست و تصریح کرد: این نور الهی هرگز خاموش شدنی نیست و در طول تاریخ همیشه دست‌های پلید در کار بودند که نهضت عاشورا و نام امام حسین (ع) را به فراموشی بسپارند، اما امام حسین (ع) نور خداوند است که هیچ گاه خاموش نمی‌شود.

وی ادامه داد: با اتکا به قدرت الهی و به امید پروردگار الهی مطمئن هستیم آنچه که دین خداوند و نور الهی است، باقی ماندنی است و تلاش دشمنان در این زمینه به نتیجه نمی‌رسد.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران پرتویی از نور الهی است و رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمنان در دشمنی خود با این نظام ناکام خواهد ماند.

حسینی خراسانی با اشاره به وظیفه مدیران کشور اظهار کرد: مدیران در بخش‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی باید دست در دست یکدیگر بگذارند و توانمندی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند و ثابت کنند که هیچ مشکلی سد راه انقلاب نیست.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات در بخش‌هایی همچون ارز، طلا و خودرو مشکلاتی نیستند که مانع روند شتابان نظام اسلامی شوند و این نظام سرافرازانه از این شرایط عبور می‌کند.
ارسال نظرات