ماموستا برجسته اهل سنت سنندج گفت: وعده سپاه جهت انتقام از گروهک‌های تروریستی پژاک محقق و این اقدام آن‌ها قابل تامل و تحسین برانگیز است.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۱۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
امین راستی ماموستا برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: تروریست‌های نوکر و جیره‌خوار به‌دنبال برهم‌زدن امنیت و آرامش کنونی کردستان هستند و حقیقتاً، جنایت و حمله این تروریست‌ها علیه بشریت که در دین اسلام و وجدان بشری "هیچ" جایگاهی ندارد به شدت مردم کردستان را داغدار کرد، اما وعده سپاه جهت انتقام این شهیدان محقق شد.


وی با بیان اینکه مردم همواره مصمم‌تر و متحدتر از گذشته پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت: خون این شهیدان که برای دفاع از ناموس و جان و مال مردم در مرز‌ها خدمت می‌کند هیچگاه بر زمین نمی‌ماند و این اقدام سپاه بیت المقدس کردستان جهت انتقام از گروهک‌های تروریستی پژاک تحسین برانگیز است.

وی یادآور شد: حرکت این گروهک‌های تروریستی سپاه نشانه ذلیلی، زبونی و بدبختی ضدانقلاب و مزدورانی که برای بیگانه کار می‌کنند بود که خوشبختاته سپاه انتقام شهادت شهیدان عملیات تروریستی مریوان را از آن‌ها گرفت.

گفتنی است؛ یک تیم از اعضای گروهک پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیر ماه سال جاری به پایگاه دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر (جمعه ۱۶ شهریور) طی یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در کمین رزمندگان بیت المقدس استان کردستان در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد.

این اطلاعیه افزوده است:طی این درگیری شش تن از پژاکی‌ها کشته شده و تعدادی نیز مجروح و متواری شدند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات