خبرهای داغ:
گزارش سرویس خبری علم و فناوری بسیج از کارخانه تولید لوازم خانگی؛

با وجود تحریم ها، به دنبال ارتقا کیفیت محصولات و استخدام نیروی جوان هستیم

با همه تحریم های ظالمانه علیه ایران و وضعیت وخیم مواد اولیه در کشور، به دنبال ارتقا کیفیت محصولات، و استخدام نیروی جوان و مجرب هستیم، و با تمام توان به کار خود ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۳۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
با وجود تحریم ها، به دنبال ارتقا کیفیت محصولات و استخدام نیروی جوان هستیم 
 

به گزارش سرویس خبری علم و فناوری بسیج از استان آذربایجان شرقی، استان آذربایجان شرقی در تولید لوازم خانگی از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است که در این میان، تولید کنندگان  با مشکلات اساسی روبرو هستند.

به همین منظور به یکی از کارخانجات تولید لوازم خانگی استان که در آن انواع یخچال، کولرهای آبی، بخاری های گازی، آب گرمکن و اجاق گاز تولید می شود و از قطب های مهم تولید لوازم خانگی محسوب می شود، که برای 120 نفر به صورت مستقیم، و برای 500 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است، می رویم.

تولیدات این کارخانه، توان رقابت با محصولات کشورهای خارجی، مانند چین، کره و ترکیه را دارد، و حتی به کشورهای اطراف ایران، مانند؛ عراق، گرجستان و افغانستان نیز صادرات دارد، که می توان گفت، 50 درصد از تولیدات این کارخانه صادر می شوند و برای کشور، ارز آوری می کنند.

 با این که 50 درصد از تولیدات این کارخانه در اختیار صادرات است، اما در این عرصه، صنعت گران یک سری دغدغه هایی مانند گران شدن مواد اولیه تا 200 درصد را نیز دارند که رفع آن به همت مسئولان و حمایت آنان بستگی دارد.

مدیرعامل این کارخانه، در گفتگو با خبرنگار سرویس خبری علم و فناوری بسیج با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران و وضعیت وخیم مواد اولیه در کشور، اظهار داشت: با همه این شرایط به دنبال ارتقا کیفیت محصولات، و استخدام نیروی جوان و مجرب هستیم و با تمام توان، به کار خود ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار