خبرهای داغ:

مراسم تقدیرازبسیجیان فعال در فضای مجازی شهرستان شادگان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ؛ مراسم تقدیراز فعالان فضای مجازی ازساعت۱۰:۳۰ با قرائت آیاتی چندازکلام الله مجید وبا حضور جناب سرهنگ پاسدار هادی عبودی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان و جمعی ازخواهران بسیجی فعال درفضای مجازی درحوزه خواهران سمیه شادگان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۷۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

دراین مراسم پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران باسخنرانی جانشین محترم ناحیه  ادامه یافت ،  وی ضمن خوشامدگویی به حاضران ازاهمیت فضای مجازی گفت وگزارشی از عملکرد یک ساله فضای مجازی بسیج شهرستان ارائه داد.

وی دراین مراسم به اهمیت تفکر اشاره کرد وگفت : تفکر در کارها یک ملزومه مهم است که انسان در همه حال به آن باید توجه داشته باشد.

سرهنگ عبودی در ادامه برکارهای گروهی تاکیدکرد وتشریح نمود که فعالیتی موفق وتاثیرگذارخواهد بود که گروهی انجام شود مثالی از فعالیت تبلیغی بازسازی واقعه غدیر آورد وگفت: ما درتبلیغ برای غدیر به جای دفاع ، حمله کردیم واین کار یک موفقیت بود که فضای مجازی را در اختیار خود گرفتیم و دشمن به حالت دفاعی درآمد.
وی افزود که کارگروهی زمانی ارزش دارد که همه باهم باشند.
کارگروهی هم از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

 

درپایان  گریزی به مسئله اطاعت پذیری درکارگروهی زد وگفت: اطاعت پذیری خیلی مهم است ویک گروه برای ادامه حیات وفعالیت خود به مسئول گروه نیازدارد

 سرهنگ عبودی همچنین از مسئولان گردان سایبری وفضای مجازی بسیج خواست که گروه فعالان مجازی گسترش، تقویت و منسجم تر شود.

ایشان در این مراسم فرماندهان گردان های سایبری خواهران وبرادران شهرستان شادگان را معرفی کرد.
این مراسم با تقدیم هدایا و لوح تقدیر به فعالان و زحمت کشان فضای مجازی شهرستان به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها